Aktia Pankki Oyj: Omien osakkeiden hankinta saatu päätökseen

16.12.2014 klo 10.00

Omien osakkeiden hankinta saatu päätökseen

Aktia Pankki Oyj:n 4.11.2014 tiedottama omien osakkeiden hankinta on saatu päätökseen.

Yhtiö on 18.11.-15.12.2014 hankkinut kaikkiaan 130 000 A-sarjan osaketta noin 9,66 euron keskihintaan julkisessa kaupankäynnissä NASDAQ OMX Helsinki Oy:n sääntöjen mukaisesti. Osakkeiden kokonaishinta oli 1 255 396,06 euroa.

Hankintojen jälkeen Aktia Pankki Oyj:llä on hallussaan 137 406 A-osaketta ja 6 658 R-osaketta. Hankintojen jälkeen Aktia Pankki Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen valtuutus hankkia omia osakkeita on kokonaan käytetty.

Hankitut osakkeet tullaan käyttämään yhtiön osakepalkkio-ohjelmaan ja/tai yhtiön hallintoelinten jäsenten palkkioiden maksuun, josta tiedotetaan erikseen.

Toimitusjohtaja Jussi Laitinen

Nasdaq OMX Helsinki,
tiedotusvälineet,

Aktia tarjoaa asiakkailleen yksilöllisiä ratkaisuja laajasta pankki-, vakuutus- ja kiinteistönvälityspalvelujen valikoimastaan. Aktia toimii Suomen rannikkoalueella ja sisämaan kasvukeskuksissa. Aktialla on noin 300 000 asiakasta, joiden palvelusta konttorissa, Internetissä ja puhelimitse vastaa lähes 1 000 aktialaista. Aktian osakkeet on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja Aktiasta löydät osoitteesta www.aktia.com