Aktian vuoden 2010 tilinpäätös, vuosikertomus, hallinto-ja ohjausjärjestelmä, palkka- ja palkkioselvitykset on julkaistu

Aktian vuoden 2010 vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen vuodelta 2010, on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.aktia.fi kohdassa Tietoa Aktiasta > Julkaisut > Vuosikertomukset.

Aktia julkaisee Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin edellyttämät selvitykset myös erillisinä kertomuksina. Vuoden 2010 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu osana Aktia Oyj:n vuosikertomusta ja löytyvät erillisinä kertomuksina yhtiön kotisivuilta. Ne löytyvät kohdasta Tietoa Aktiasta > Johto ja hallinto > Palkitseminen.

Aktia on myös julkaissut yhteiskuntavastuuraportin, joka on kotisivuilla kohdassa Tietoa Aktiasta > Tietoa konsernista > Yhteiskuntavastuu.

Julkaisut voi tilata kotisivuilta kohdasta Tietoa Aktiasta > Julkaisut > Julkaisutilauslomake tai sähköpostilla osoitteesta viestinta@aktia.fi.

Kaikki julkaisut ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

AKTIA OYJ

Liitteet: Aktia Oyj vuosikertomus