Talentum ja Aalto EE yhteistyöhön kustannustoiminnassa

Talentum ja Aalto University Executive Education (Aalto EE) ovat solmineet yhteistyösopimuksen kirjasarjan julkaisemisesta. Sarjassa tullaan julkaisemaan ajankohtaista ja akateemisesti korkeatasoista, mutta samanaikaisesti käytännönläheistä ammattikirjallisuutta tunnetuilta ja tunnustetuilta asiantuntijoilta. Ensimmäisen yhteistyössä julkaistavan teoksen on määrä ilmestyä kuluvan vuoden aikana.

Aalto EE tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja Aalto-yliopiston ja kansainvälisen verkostonsa osaamista hyödyntäen. Yhteistyösopimuksen myötä se voi keskittyä ydinliiketoimintaansa, mutta samalla aktiivisesti osallistua laadukkaan bisneskirjallisuuden kustannustoimintaan. Aalto EE:n vakiintunut, arvostettu ja haluttu brändi pääsee yhä paremmin esille laadukkaassa ammattikirjallisuudessa.

Sarjaa kehitetään ja siinä julkaistavat teokset valitaan yhteistyössä. Käytännön kustannustoiminnasta vastaa Talentum.

”Talentum voi sarjan myötä solmia uusia ja lujittaa aiempia kirjailijasuhteitaan. Tavoitteenamme on yhteistyön kautta saada kustannusohjelmaamme useita korkeatasoisia menestysnimikkeitä vuosittain. Näin Talentum vahvistaa entisestään asemaansa niin painetun kuin sähköisen ammattitiedon kustantamisen markkinajohtajana Suomessa. Olemme erittäin tyytyväisiä, että Aalto EE valitsi meidät yhteistyökumppanikseen”, sanoo Talentumin varatoimitusjohtaja Lasse Rosengren.

”Yhteistyö laajentaa mahdollisuuksiamme palvella sidosryhmiämme – asiakkaitamme, alumnejamme ja opetushenkilökuntaamme – entistä paremmin. Lisäksi tarjoamme yhdessä Talentumin kanssa julkaisuväylän Aalto-yliopiston professoreille”, Mikko Laukkanen, Head of Thought Leadership, Aalto EE, toteaa.

Lisätietoja antavat

Talentumin varatoimitusjohtaja Lasse Rosengren, puh. 040 342 4204

Head of Thought Leadership, Aalto EE, Mikko Laukkanen, puh. 010 837 3732

Talentum Oyj

Talentum auttaa ammattilaisia menestymään kustantamalla eri alojen ammattilaisille lehtiä, ammattikirjallisuutta ja verkkopalveluita sekä järjestämällä koulutusta ja ajankohtaisia tapahtumia. Talentum on Suomessa markkinajohtaja juridisen kirjallisuuden ja täydennyskoulutuksen tuottajana.

Talentumin palveluksessa työskentelee noin 760 henkilöä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Baltiassa ja Venäjällä. Talentum Oyj:n vuoden 2013 liikevaihto oli 75,6 milj. euroa. Talentumin medioita ovat mm. Talouselämä, Arvopaperi, Fakta, Tekniikka&Talous, MPC, Tietoviikko, Tietokone, Markkinointi&Mainonta, Metallitekniikka, Tekniikan Historia, Mediuutiset, Uratie, Ny Teknik ja Affärsvärlden.

Aalto University Executive Education Oy

Aalto University Executive Education Oy tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE), monipuolisen valikoiman koulutuspalveluita asiantuntijoille (Aalto PRO) ja käytännönläheisiä yrittäjyyttä edistäviä ratkaisuja yrittäjälle (Aalto ENT) hyödyntäen Aalto-yliopiston ja kansainvälisen verkoston osaamista. Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi Aalto EE tarjoaa ohjelmia Puolassa, Ruotsissa, Etelä-Koreassa, Taiwanilla, Kiinassa, Indonesiassa ja Venäjällä sekä Iranissa. Aalto EE:lla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS ja edustaa näin ollen 0,4 prosentin maailmanlaajuista parhaimmistoa.