Tervetuloa Alma Talentin syksyn kirja-aamuun tiistaina 13.10.2020 kello 9.30-11.30

Tervetuloa Alma Talentin syksyn kirja-aamuun tiistaina 13.10. klo 9.30-11.30. Linkin tilaisuuteen saat sähköpostiisi tilaisuuden aamuna 13.10. Ilmoittaudu: suvi.aalto@almamedia.fi.

Kirja-aamussa esittelemme syksyn ajankohtaisimmat teemat ja kirjat sekä tekijät niiden takana. Ääneen pääsevät kirjailijat itse, jotka poimivat teoksensa kiinnostavimmat näkökulmat.

Aamun kirja-aiheita ovat muun muassa etätyö, muutosvoima, pörssi-ilmiöt, uuden ajan B2B-myynti, ihmistieteet strategiatyössä, ekosysteemit, kriisiviestintä, tunteet asiakaskokemuksessa, coachingtaidot, ketterä kasvu ja arvon tuottaminen liiketoimintaan.

Tilaisuuden ohjelma:

9.30 Tervetuloa

9.40 Petri Ukkola: Pörssi-ilmiöitä

9.50 Kati Haapakoski, Anna Niemelä, Elina Yrjölä: Läsnä etänä - seitsemän oppituntia tulevaisuuden työelämästä

10.00 Sari Kola, Ulla Koivukoski, Laura Koponen, Markku Heino: Ecosystem Handbook

10.10 Sini Korpinen & Sara Lindström: Mainekriisi - Syöksykierteeseen ja takaisin siiville

10.20 Hanna Viita: Arvoa liiketoimintaan - Brändin lanseeraus vuodessa

10.30 Janne Tienari & J. Tuomas Harviainen: Strategiaopas kuntien päättäjille - osallista ja hallitse

10.40 Kert Kenner & Sani Leino: #Myyntikirja - Menesty uuden ajan B2B-myynnissä

10.50 Mikko Leskelä: Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä

11.00 Kirsi Piha & Mika Sutinen: Muutosvoimaa

11.10 Minna Killström: Vetoa tunteisiin - Luo parempia asiakaskokemuksia ja pysyvämpiä asiakassuhteita

11.20 Kimmo Herranen: Ketterä kasvu

11.30 tilaisuus päättyy

Tervetuloa!

Suvi Aalto, Sisältöpäällikö, Alma Talent

Yrityksestä

Alma Mediaan kuuluva Alma Talent julkaisee 19:ää ammatti- ja talouslehteä sekä kustantaa kirjoja. Lisäksi Alma Talent tarjoaa eri alojen ammattilaisille ja yrityksille osaamisen kehittämistä tukevia ja liiketoimintaa kasvattavia palveluja, kuten tapahtumia, koulutusta ja tietopalveluja. Alma Talentin kirjankustantamiseen liittyviä verkkopalveluita ovat Fokus, Verkkokirjahylly ja Suomen Laki. Tiedon tuottamisesta vastaavat aina oman alansa parhaat asiantuntijat.