Anoran taloudellinen raportointi ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

Anora Group Oyj   Pörssitiedote   9.11.2023 klo 9.00

Anoran taloudellinen raportointi ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

Anora julkaisee vuoden 2024 aikana taloudelliset katsaukset seuraavan aikataulun mukaisesti:

14.2.2024: Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023

7.5.2024: Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2024

20.8.2024: Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2024

7.11.2024: Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2024

Kyseiset taloudelliset katsaukset julkistetaan noin klo 8.30 Suomen aikaa. Anora noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen taloudellisten katsausten julkistamista.

Anoran vuosikertomus vuodelta 2023, joka sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioraportin, julkaistaan suomen- ja englanninkielisenä pdf-tiedostona Anoran verkkosivuilla viikon 12 loppuun mennessä. Vuosikertomus sisältää myös vastuullisuusraportin.

Anora Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous 2024 on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 17.4.2024 Helsingissä. Hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

Osakkeenomistaja voi vaatia yhtiökokoukselle kuuluvan asian sisällyttämistä yhtiökokouksen esityslistalle. Jotta vaatimus huomioidaan, se tulee toimittaa kirjallisena yhtiön hallitukselle sähköpostiosoitteeseen investor.relations@anora.com viimeistään keskiviikkona 31.1.2024.

ANORA GROUP OYJ

Milena Hæggström

Sijoittajasuhdejohtaja

milena.haeggstrom@anora.com

Puh. 040 5581 328

Anora on johtava viinien ja väkevien alkoholijuomien bränditalo Pohjoismaissa sekä vastuullisuuden edelläkävijä alallamme maailmanlaajuisesti. Kattava portfoliomme koostuu omista ikonisista pohjoismaisista brändeistä ja kansainvälisesti arvostettujen päämiesten viineistä ja väkevistä tuotteista. Meillä on vientiä yli 30 markkinalle. Anora Groupiin kuuluvat lisäksi Anora Industrial sekä logistiikkayhtiö Vectura. Anoran liikevaihto oli 703 miljoonaa euroa vuonna 2022 ja työllistämme noin 1200 ammattilaista. Anoran osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.