Atria Oyj:n vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti ja yritysvastuuraportti 2020 julkaistu

Atria Oyj TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS 24.3.2021 klo 12.00

Atria Oyj:n vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti sekä yritysvastuuraportti vuodelta 2020 on julkaistu suomeksi osoitteessa www.atria.fi/konserni/sijoittajat/ ja englanniksi osoitteessa www.atria.fi/en/group/investors/. Osana vuosikertomusta ovat selvitys Atria Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti.

Lisäksi Atria Oyj on julkaissut yritysvastuuraportin 2020 suomeksi osoitteessa www.atria.fi/konserni/vastuullisuus/yritysvastuun-raportointi/ ja englanniksi osoitteessa www.atria.fi/en/group/corporate-responsibility/corporate-responsibility-reporting/.

Atria Oyj on julkaissut tilinpäätöksensä ensimmäistä kertaa European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona, joka on tämän tiedotteen liitteenä. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. ESEF-raporttia ei ole tilintarkastettu.

Atria Oyj:n vuosikertomus 2020 sekä selvitys Atria Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat myös PDF-tiedostoina tämän tiedotteen liitteenä.

Juha Gröhn

www.atria.com