Atrian jauhelihapakkaus pakkausalan WorldStar-maailmanmestari

World Packaging Organization WPO on valinnut maailman vuoden 2018 parhaat pakkaukset. Atrian uusi jauhelihapakkaus voitti oman sarjansa ja palkittiin pakkausalan WorldStar-maailmanmestariksi.

WorldStar on WPO:n vuosittain järjestämä kilpailu, johon maailman parhaimmat pakkaukset voivat osallistua. Tällä kertaa WorldStareista kilpaili yhteensä 318 pakkausta 38 eri maasta. Suomeen saatiin neljä pakkausalan maailmanmestaruutta.

Atrian ”jauhelihan kokoinen pakkaus” edustaa lajissaan täysin uudenlaista pakkausratkaisua. Pakkaus on yksinkertainen, tyylikäs ja toimiva. Joustomuovista valmistettu pakkaus vähentää materiaalin kulutusta ja säästää tilaa niin kuljetuksissa, kaupan hyllyllä, jääkaapissa ja roskiksessa. Viime talvena lanseeratun jauhelihapakkauksen on suunnitellut Packdesign ID.

Aiemmin tänä vuonna Atrian jauhelihapakkaus palkittiin pohjoismaisen pakkauskilpailun Scanstarilla. Lisäksi jauhelihapakkaus sai ”First choice” -maininnan, eli se valittiin koko kilpailun parhaaksi pakkaukseksi.

Marraskuussa Atrian jauhelihapakkaus valittiin K-Ruoka Awardsin Vuoden Vastuullisuusteoksi 2017.

World Packaging Organization WPO jakaa WorldStar-palkinnot Australian Queeslandissa toukokuussa 2018.

Lisätietoja:

• Tuoteryhmäjohtaja Tuomas Kujala, Atria Suomi Oy, puh. 010 316 1018