Baswarelle ServiceNow-asiakastukiportaali

Espoo, 20.6.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on ottanut käyttöön uuden asiakastukiportaalin, joka toimii ServiceNow-ympäristössä.

Uuden palveluympäristön ansiosta Basware pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä nopeampaa ja laadukkaampaa tukea. Ratkaisussa voi tehdä tukipyyntöjä verkossa ja seurata tukipyyntöjen tilaa. Lisäksi se parantaa tukipalvelujen käytettävyyttä ja tarjoaa Baswaren Knowledge Base -tietokannan asiakkaiden käyttöön ympäri vuorokauden.

"Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme ensiluokkaista tukea. ServiceNow on strateginen ratkaisu, joka optimoi päivittäiset asiakaspalvelutoimintomme", sanoo Jussi Vasama, SVP Customer Services, Basware.

Asiakkaiden odotusten ylittäminen on yksi Baswaren strategisista kohdealueista. Nykyaikainen asiakastukiportaali on keskeinen tekijä tämän tavoitteen saavuttamisessa.

"Tämä on tärkeä välietappi pyrkimyksessämme palvella asiakkaitamme entistä paremmin. Uuden asiakastukiportaalin ansiosta asiakkaamme saavat entistä enemmän hyötyä investoinnistaan Baswaren ratkaisuihin ja palveluihin", Vasama lisää.

ServiceNow-sovellukset automatisoivat, ennustavat, digitoivat ja optimoivat liiketoimintaprosesseja ja -tehtäviä IT:n, asiakaspalvelun, turvallisuuden ja henkilöstöhallinnon alueilla tarjoten parempia kokemuksia henkilöstölle ja asiakkaille.

press@basware.com

Basware on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.