Tietoa Baswaren 19.3.2020 pidettävästä yhtiökokouksesta liittyen koronavirukseen

Basware Oyj, lehdistötiedote 16.3.2020 klo 14.00

Basware suhtautuu koronaviruksen (COVID-19) leviämiseen vakavasti. Ehkäistäkseen viruksen leviämistä, Basware ottaa käyttöön seuraavat varotoimenpiteet torstaina 19.3.2020 Finlandia-talolla pidettävässä yhtiökokouksessaan:

• Yhtiökokoukseen ilmoittautuneille osakkeenomistajille, jotka olisivat tulossa yhtiökokoukseen henkilökohtaisesti, tarjotaan mahdollisuus osallistua yhtiökokoukseen nimittämällä Baswaren lakimies edustajakseen liitteenä olevien valtakirjojen kautta
  • Hallituksen ja johtoryhmän jäsenien osallistuminen minimoidaan
  • Kokouksessa ei ole ruoka- eikä kahvitarjoilua
  • Kokoussalissa on runsaasti istumapaikkoja, jotta osallistujat voivat istua mahdollisimman väljästi. Käytössä on seisova mikrofoni yleisökysymyksiä varten. Kokoussalissa on saatavilla käsidesiä.

Basware kehottaa osakkeenomistajia, jotka ovat 14 vuorokauden aikana ennen yhtiökokousta altistuneet koronavirukselle tai joilla on sairausoireita tai joiden katsotaan kuuluvan riskiryhmään, harkitsemaan pois jäämistä yhtiökokouksesta ja valtuuttamaan Baswaren lakimiehen edustamaan heitä kokouksessa.

Valtakirja äänestysohjeineen tulee toimittaa skannattuna kopiona (esim. PDF-tiedosto) sähköpostitse osoitteeseen yhtiokokous@basware.com viimeistään keskiviikkona 18.3. klo 12:00 mennessä. Valtakirjamallit ovat saatavilla tämän tiedotteen liitteenä ja osoitteessa https://investors.basware.com/fi/Yhtiökokoukset

Baswaren yhtiökokous pidetään kuten aiemmin ilmoitettu torstaina 19.3.2020 klo 13:00 Finlandia-talolla, osoitteessa Mannerheimintie 13e, Helsinki. Kokoukseen ilmoittautuneiden vastaanottaminen alkaa kello 12:00.

BASWARE OYJ

Sami Takila, lakiasiainjohtaja, Basware Oyj

Puh. 040 194 7034, sami.takila@basware.com

Basware:

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi