BIC:n uusi monitoimisytytin EZ Reach™ ilmestyy kauppojen hyllyille Suomessa tänä syksynä

Report this content

Loistavasti onnistuneen USA:n lanseerauksen jälkeen BIC:n uusi monitoimisytytin EZ Reach™ tulee nyt Pohjoismaiden markkinoille, sopivasti syysiltojen viiletessä.  BIC EZ Reach on kaikenlaisiin tulentekotarpeisiin ylivoimaisesti paras sytytin, jolla saa kätevästi ja turvallisesti sytytettyä niin kynttilät kuin takat ja grillit polttamatta sormiaan liekissä.

Helsinki 23 lokakuu 2023 — BIC, maailman johtava kirjoitusvälineiden, sytyttimien ja karvanpoisto- ja partahöylien valmistaja, julkistaa nyt kaikkiin tulentekotarpeisiin ylivoimaisesti parhaan BIC EZ Reach™ -sytyttimensä lanseerauksen Pohjoismaissa. Sytyttimen innovatiivinen muotoilu yhdistää täydellisesti ikonisen BIC Pocket-sytyttimen ja pitkävartisen BIC monitoimisytyttimen edut, minkä ansiosta BIC EZ Reach™ on ihanteellinen käytettäväksi vaikeapääsyisissä kohteissa polttamatta sormiaan.

EZ Reach™ -sytyttimen liekkivarsi on 3,5 cm pitkä, mikä auttaa pitämään sormet kaukana liekistä. Olipa sitten kyse kynttilöiden tai hiiligrillin sytyttämisestä, taikka valmistautumisesta lämmittelemään takan ääressä, BIC EZ Reach™ on valmiina käyttöön. Sen runko on taskusytyttimen kokoinen, joten se on mukava kädessä ja mahtuu hyvin laukkuun tai taskuun niin, että se kulkee kätevästi mukana joka paikkaan.

Kun kaksi vuotta sitten lanseerasimme USA:ssa BIC EZ Reach™ -sytyttimen, sen menestys oli välitön ja yksi viime aikojen menestyneimmistä tuotelanseerauksistamme, sanoo BIC Nordic AB:n toimitusjohtaja Mathias Freiholtz. Sytyttimien tuoteryhmän markkinajohtajana BIC uudistuu jatkuvasti tullakseen entistäkin kuluttajaystävällisemmäksi. BIC EZ Reach™ tarjoaa yksinkertaisen ja tehokkaan ratkaisun vaikeapääsyisten kohteiden kuten purkkikynttilöiden, kaakeliuunien, takkojen ja grillien sytyttämiseen ja samalla pitämään sormet kaukana liekistä. Olemme iloisia voidessamme tuoda tämän ylivoimaisen sytyttimen Pohjoismaiden markkinoille ja uskomme, että siitä tulee nopeasti jokaisen kodin välttämättömyystarvike.

BIC:n vakaumus on tarjota yksinkertaisia, kekseliäitä ja luotettavia valintoja kaikille, kaikkialla ja joka kerralla sekä tehdä se vastuullisesti pitäen planeetan, yhteiskunnan ja tulevien sukupolvien etu mielessä.

Tässä yhteydessä BIC Lighters on sitoutunut muuttamaan 80 prosenttia valikoimastaan ​​ympäristöystävällisemmiksi tuotteiksi seuraavan viiden vuoden aikana.  Tätä sitoumusta kunnioittaen BIC EZ Reach™ -sytyttimen valmistuksessa käytetään 4 kertaa vähemmän muovia ja 30 % vähemmän pakkausmateriaalia, mikä vähentää hiilidioksidipäästöjä 66 % verrattuna tavanomaiseen, kookkaampaan monitoimisytyttimeen (BIC:n oma sisäinen arvio).

Aivan kuten kaikkien muidenkin sytyttimiensä kehittämisessä BIC on noudattanut sitoumustaan turvallisuuteen ja laatuun BIC EZ Reach™ -sytyttimien suunnittelussa.

Suorituskykyiset BIC EZ Reach™ -sytyttimet ovat pitkäikäisiä ja niiden sytytinsysteemi toimii yhdellä napsautuksella tuottaen luotettavan liekin joka kerta, kun sitä käytetään. Sytyttimet valmistetaan BIC:n sytytintehtaalla Espanjassa. Jokainen sytytin käy läpi yli 50 laatu- ja turvallisuustarkastusta valmistusprosessin aikana sen varmistamiseksi, että se täyttää tai ylittää kaikki kuluttajaturvallisuutta koskevat turvallisuusstandardit.

Kohtuullinen hinnoittelu ja hyvä käyttöarvo ovat meille keskeisiä, ja BIC EZ Reach™ onkin saatavissa Suomessa houkuttelevaan 2,5 euron hintaan (suositushinta) kahdeksassa kauniissa värissä: tummansininen, turkoosinsininen, vihreä, keltainen, oranssi, pinkki, punainen ja violetti. Saatavissa on myös valikoima omaan tyyliin ja mielenlaatuun sopivia näyttävästi kuvioituja malleja.

Pohjoismaissa käynnistetään tänä syksynä jännittävä 360° kuluttajakampanja rakentamaan tuotteelle tunnettuutta kuluttajien keskuudessa.

Yhteystiedot:

Anna Åberg, Marketing Director Nordics

T : +46 76 823 88 84

E: anna.aberg@bicworld.com

ABOUT BIC

BIC on maailman johtava kirjoitusvälineiden, sytyttimien ja karvanpoisto- ja partahöylien valmistaja, jonka tuotteet tuovat helppoutta ja iloa arkeen. Yhtiö on yli 75 vuoden ajan noudattanut sitoumustaan tarjota maailmanlaajuisesti korkealaatuisia, kohtuuhintaisia ja tarpeellisia tuotteita kuluttajille. Horjumattoman sitoumuksensa ansiosta BICistä on tullut yksi kaikkein tunnetuimmista brändeistä, ja sen tavaramerkki on rekisteröity maailmanlaajuisesti. BICin tuotteita myydään nykyisin yli 160 maassa ja niihin kuuluu ikonisia brändejä kuten BIC® Kids, BIC Flex™, BodyMark™ by BIC ®, Cello®, Djeep ®, Lucky ® Stationery, Rocketbook ®, Soleil®, Tipp-Ex®, Us.TM, Wite-Out®, Inkbox TM  ja vielä muita. Vuonna 2022 BICin liikevaihto oli 2 233,9 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattu Pariisin pörssissä (Euronext Paris) ja kuuluu SBF120 ja CAC Mid 60 -indekseihin. Yhtiön sitoumus vastuulliseen kehitykseen ja koulutukseen on tunnustettu ja se on saanut A – Leadership -sijoituksen CDP:n luokituksessa. Lisätietoa: about.bic.com ja LinkedIn, Instagram, Twitter (X) tai YouTube.

Avainsanat:

Pikafaktat