• Black Eye/

Uusi Black Eye Pro Kit G4 – kolmen huippulinssin setti ammattitason mobiilivalokuvaukseen ja videokuvaukseen

Report this content

Black Eyen uusi kevyt ja kompakti kolmen huippulinssin setti älypuhelimille mahdollistaa monipuoliset, upeat kuvakulmat helposti ja nopeasti – valokuvaajille, videokuvaajille, seikkailijoille ja tarinankertojille – tai kenelle vain, joka haluaa laajentaa visuaalista tarinankerrontaansa.

HELSINKI, SUOMI - 21. maaliskuuta, 2019 -- Lähikuvia 450-kiloisesta harmaakarhusta paksuine ja terävine kynsineen. Henkeäsalpaavia maisemia Norjan valtavista vuonoista.

Muun muassa tällaista jälkeä saa aikaan ammattikuvaaja Damon Beckford Black Eyen uudella Pro Kit G4 -linssisetillä. Ammattitason kuvat seikkailumatkoilta syntyvät pelkällä älypuhelimen kameralla ja Pro Kit G4:n kolmella huippuluokan linssillä.

Black Eye Pro Kit G4 on kokonaisvaltainen ratkaisu ammattitason mobiilivalokuvaukseen ja videokuvaukseen. Settiin kuuluu kolme linssiä – Pro Portrait Tele G4, Pro Fisheye G4 ja Pro Cinema Wide G4 – sekä kestävä ja kompakti kotelo, joka tekee linssisetin kanssa matkustamisesta vaivatonta ja edullista: setin hinta ja paino on noin kymmenesosa vastaavasta järjestelmäkameralle tarkoitetusta linssisetistä.

Matkustaminen ympäri maailmaa syrjäisistä ja lumisista paikoista eksoottisiin kaupunkeihin on haasteellista raskaan järjestelmäkameran sekä tarvittavien varusteiden kanssa, joten Damon Beckford pitää laukkunsa kevyenä Black Eyen taskukokoisilla linsseillä.

"Jos kuvaat Norjan majesteettisia vuonoja ilman laajakulmalinssiä, lopputulos ei vastaa sitä mitä näet omin silmin", Damon kertoo. "Nämä taskukokoiset linssit mahtuvat kätevästi mukaan reissuilleni ja mahdollistavat upeat kuvakulmat helposti ja nopeasti, missä ja milloin vain."

Pro Kit G4 -setin uudet, helppokäyttöiset ja kompaktin kokoiset linssit kiinnittyvät kätevästi useimpiin älypuhelimiin, tarjoten uusia kuvakulmia ja visuaalisen kerronnan mahdollisuuksia kaikille valokuvaajille, videokuvaajille, seikkailijoille ja tarinankertojille.

Pro Cinema Wide G4 -linssi tarjoaa jotain, mitä useimmat kamerapuhelimille tarkoitetut laajakulmalinssit eivät: vääristymättömiä kuvia suorilla sivulinjoilla – ruhtinaallisella 120 asteen kuvakulmalla, joka todella imaisee katsojan mukaansa. Linssin avulla yhteen kuvaan mahtuu enemmän sisältöä, joten se on ihanteellinen seikkailujen kohokohtien, selfieiden, videoblogien, avaria maisemien ja vaikkapa kaupunkinäkymien tallentamiseen.

Pro Portrait Tele G4 mahdollistaa näyttävät muotokuvat, tuoden vaikeasti lähestyttävät kohteet – esimerkiksi jyrkänteen reunalta tai kadun toiselta puolelta – optisesti 2,5 kertaa lähemmäksi 40 asteen kuvakulmallaan. Erinomainen syväterävyys nostaa kohteen komeasti esiin, tehden niistä kuvissa elävällä tavalla juuri sellaisia, joina itse näet ne luonnossa.

"Pro Portrait Tele G4:llä kuvaaminen on kuin käyttäisi 50 mm linssiä täyden kennon järjestelmäkameralla", sanoo ammattivalokuvaaja Damon Beckford. "Linssi tuo lisää syväterävyyttä muotokuviin, mahdollistaa tiukemmin rajatut maisemakuvat ja on erinomainen luontokuvaamiseen."

Pro Fisheye G4 on korkealaatuinen, 175 asteen kulmalla varustettu kalansilmälinssi. Se on täydellinen urheilun, arkkitehtuurin, automatkojen ja juhlien kuvaamiseen – tai minkä tahansa asian, jossa haluat mahduttaa enemmän asioita kuva-alaan. Nappaa haastavia urheilulähikuvia sekä POV-kuvaa ja -videota. Tallenna näyttäviä maisemia ilman panorama-applikaatioita tai usean kuvan yhdistelyä. Kiinnitä linssi puhelimesi etukameraan ja ota laajakuvaselfieitä. Pro Fisheye G4:llä tallennat asiat ja hetket juuri kuten ne itse näet.

Näiden korkealaatuisten Pro G4 -linssien optiikka on alansa parasta, tarjoten erinomaista kuvanlaatua, vähemmän tummia reunoja sekä parempaa suojaa linssiheijastuksia vastaa – kilpailukykyiseen hintaan.

Black Eyen universaali linssikiinnitys toimii suurimmassa osassa mobiililaitteita, erottaen Black Eyen kilpailijoistaan. Universaali yhteensopivuus tarkoittaa nopeaa ja helppoa käyttöä eri tyyppisillä ja ikäisillä puhelimilla – sekä vaikkapa linssien vaivatonta vaihtelua ystävien ja perheen kesken.

Black Eye -linssien ominaisuuksia:

• Tuplapinnoitettu, käsin kiillotettu lasi, joka tuottaa luonnollisia värejä ja estää ei-toivotut heijastukset
  • Käsin koottu 100-prosenttisella laadunvarmistuksella
  • Toimii kahden kameran laitteilla / etu- ja takakameralla
  • Linssit toimivat lähes kaikkien älypuhelimien kanssa

Hanki Black Eye Pro Kit G4: http://www.blackeyelens.com ja seuraa Black Eye'n uusimpia seikkailuja Instagramissa @blackeyelens.

Black Eye:
Ammattilumilautailija Eero Ettala (X Games -kultamitalisti) ja ammattivalokuvaaja Arto Ekman perustivat Black Eyen tavoitteenaan nostaa mobiililaitteilla tapahtuva kuvaaminen samalle tasolle kuin mitä ammattitason valo- ja videokuvaajat saavat aikaan kalliilla järjestelmäkameroilla. Nykyään Black Eye tarjoaa markkinoiden parhaat lisälaitteet luovaan ja erottuvaan mobiilikuvaukseen. Yrityksen tuotevalikoimaan kuuluu laaja skaala helposti kiinnitettävää optiikkaa sekä erilaisia lisälaitteita kaikkeen mobiililaitteilla tapahtuvaan valo- ja videokuvaukseen. Black Eye tuotteiden ansiosta voit tehdä älypuhelimestasi ainoan kameran, jonka tarvitset.

Lisätietoja:
Leo Tynkkynen