Bonava toteuttaa 110 asuntoa ICECAPITAL Housing Fund IV:lle Kivistön kaupunkikeskustaan

Bonava toteuttaa ICECAPITALille 110 asuinhuoneiston kerrostalon Vantaalle, Kivistön kaupunkikeskustaan. Työt kohteessa ovat käynnistyneet ja asuntojen on määrä valmistua loppuvuodesta 2019.

”Icecapitalille toteutettava kerrostalo asettuu aitiopaikalle Kivistön juna-aseman ja tulevan ostoskeskuksen naapuriin ja on osa Kivistön kaupunkikeskustan maamerkkiä, suuren ympyrän muodostavien kaarevien rakennusten ryhmää, Colosseumia. Uudiskohde myös aloittaa Bonavan uuden Kivikätkön kotikorttelin toteutuksen, joka saa myöhemmin jatkokseen lisää omistusasuntoja”, sanoo Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, Bonava Suomi Oy.

”Yhteistyömme Bonavan kanssa on kestänyt pitkään ja se on ollut antoisaa. Vantaan Kivistöön nouseva kerrostalo soveltuu hienosti strategiaamme ja täydentää vuokra-asuntotarjontaamme pääkaupunkiseudulla”, kertoo Wisa Majamaa, toimitusjohtaja ICECAPITAL REAM Oy.

ICECAPITAL Housing Fund IV Ky perustettiin vuonna 2015 ja sen sijoituskapasiteetti on noin 400 miljoonaa euroa. Rahasto sijoittaa varansa pääkaupunkiseudulla sijaitseviin vapaarahoitteisiin asuntoihin.

Lisätietoja: Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2267, Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, ICECAPITAL REAM Oy, puhelin 040 826 1001 tai wisa.majamaa@icecapital.fi

Bonava toteuttaa ICECAPITALille 110 asuinhuoneiston kerrostalon Vantaalle, Kivistön kaupunkikeskustaan. Työt kohteessa ovat käynnistyneet ja asuntojen on määrä valmistua loppuvuodesta 2019.

Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, Bonava Suomi Oy
”Yhteistyömme Bonavan kanssa on kestänyt pitkään ja se on ollut antoisaa. Vantaan Kivistöön nouseva kerrostalo soveltuu hienosti strategiaamme ja täydentää vuokra-asuntotarjontaamme pääkaupunki-seudulla”,
Wisa Majamaa, Icecapital Ream Oy