Bonava toteuttaa 71 asuntoa ICECAPITAL Housing Fund V:lle Espooseen

Bonava ja ICECAPITAL Housing Fund V ovat sopineet 71 asunnon toteuttamisesta Leppävaaran Vermonniittyyn. Asunto Oy Espoon Puronsolinan rakennustyöt käynnistyvät heti ja asunnot valmistuvat alkuvuodesta 2021.

"Vermonniitystä on tullut nopeasti erittäin suosittu asuinalue Espoossa. Kolmessa vuodessa Bonavan kotikortteliin on valmistunut yhteensä 375 omistus- ja vuokra-asuntoa. Rakenteilla on uusia asuntoja tällä hetkellä 125. Olemme iloisia jatkuneesta yhteistyöstä ICECAPITALin kanssa. Nyt toteutettava kerrostalokohde jatkaa alueen nopeaa kehittymistä valmiiksi ja monimuotoiseksi asuinalueeksi”, sanoo Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, Bonava Suomi Oy.

”Olemme tehneet Bonavan kanssa jo pitkään yhteistyötä niin Espoossa, Helsingissä kuin Vantaallakin ja se on ollut antoisaa. Espooseen nyt aloitettava uusi kohde soveltuu edelleen hyvin strategiaamme ja täydentää vuokra-asuntotarjontaamme pääkaupunkiseudulla”, toteaa Wisa Majamaa, toimitusjohtaja ICECAPITAL REAM Oy.

Espoon Perkkaalla on valmiina kaikki elämän eväät, ja lisää löytyy Leppävaaran keskustasta, joka on vain kävelymatkan päässä. Kehittyvä ja kasvava asuinalue tunnetaan vehreydestään, puistoalueistaan ja puronrannastaan.

Lisätietoja: Bonava Suomi Oy, Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, puhelin 010 400 2267, Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, puhelin 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi,

Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, ICECAPITAL REAM Oy, puh. 040 826 1001 ja wisa.majamaa@icecapital.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Saksassa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2 100 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 1,37 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Vermonniitystä on tullut nopeasti erittäin suosittu asuinalue Espoossa. Kolmessa vuodessa Bonavan kotikortteliin on valmistunut yhteensä 375 omistus- ja vuokra-asuntoa. Rakenteilla on uusia asuntoja tällä hetkellä 125. Olemme iloisia jatkuneesta yhteistyöstä ICECAPITALin kanssa. Nyt toteutettava kerrostalo-kohde jatkaa alueen nopeaa kehittymistä valmiiksi ja monimuotoiseksi asuinalueeksi
Markus Pitkänen, kiinteistökehitysjohtaja, Bonava Suomi Oy
Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, Icecapital Ream Oy