• Bonava Suomi/

Bonava toteuttaa ICECAPITAL Housing Fund V:lle 75 asuntoa uuteen Kirstinpuiston kotikortteliin Turun keskustassa

Bonava toteuttaa ICECAPITAL Housing Fund V:lle 75 asuinhuoneiston kerrostalokohteen Bonavan uuteen Kirstinpuiston kotikortteliin Turun keskustaan. Kohde on Bonavan omaa tuotantoa ja rakennustyöt käynnistyvät välittömästi. Asuntojen on määrä valmistua syksyn 2021 aikana.

Bonavan Kirstinpuiston kotikortteli sijoittuu Turun keskustaan Linnakaupunkiin. Uuden asuinalueen vahvuutena on urbaani vehreys, keskeinen sijainti, toimivat kulkuyhteydet sekä monipuoliset lähipalvelut. Kaiken kaikkiaan Kirstinpuiston alueelle Bonava tulee toteuttamaan noin 1400 uudisasuntoa.

”ICECAPITALille toteuttamamme kerrostalokohde käynnistää Bonavan Kirstinpuiston kotikorttelin rakentamisen. Toteutettava kohde edistää hienosti Bonavan missiota tarjota mahdollisimman monille uusia koteja ja onnellisia naapurustoja, joihin ihmiset tuntevat kuuluvansa”, sanoo Liisa Bäckström, sijoittajamyynnistä ja liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja, Bonava Suomi Oy.

”Pitkäaikainen yhteistyö Bonavan kanssa on ollut antoisaa. Kerrostalokohde Kirstinpuiston kotikorttelin uudella asuinalueella Turun keskustassa tukee hienosti strategiaamme ja täydentää vuokra-asuntotarjontaamme kasvukeskuksissa”, sanoo Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, ICECAPITAL REAM Oy.

ICECAPITAL Housing Fund V Ky on perustettu vuonna 2019 ja sen sijoituskapasiteetti on yli 400 miljoonaa euroa. Rahasto sijoittaa varansa pääkaupunkiseudulla ja kasvukeskuksissa sijaitseviin vapaarahoitteisiin asuntoihin.

Lisätietoja: Liisa Bäckström, Bonava Suomi Oy, sijoittajamyynnistä ja liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja, p. 010 400 2808 tai Leena Majamäki, viestintäpäällikkö p. 010 400 2185 ja viestinta@bonava.fi

Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, ICECAPITAL REAM Oy, p. 040 826 1001 ja wisa.majamaa@icecapital.fi

Bonava Suomi Oy, Leena Majamäki, viestintäpäällikkö, puhelin 040 585 1585 ja viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Saksassa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2300 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1,46 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

ICECAPITALille toteuttamamme kerrostalokohde käynnistää Bonavan Kirstinpuiston kotikorttelin rakentamisen. Toteutettava kohde edistää hienosti Bonavan missiota tarjota mahdollisimman monille uusia koteja ja onnellisia naapurustoja, joihin ihmiset tuntevat kuuluvansa.
Pitkäaikainen yhteistyö Bonavan kanssa on ollut antoisaa. Kerrostalokohde Kirstinpuiston kotikorttelin uudella asuinalueella Turun keskustassa tukee hienosti strategiaamme ja täydentää vuokra-asuntotarjontaamme kasvukeskuksissa.
Wisa Majamaa, toimitusjohtaja, ICECAPITAL REAM Oy