Bonavalta Espoon Vermonniittyyn 63 uutta Bonava-kotia

Espooseen nousee lähivuosien aikana uusi Bonavan Vermonniityn kotikortteli erinomaisten palveluiden ja kulkuyhteyksien äärelle. Asunto Oy Espoon Päivänkorennon kuusikerroksinen uudiskohde, johon tulee 63 uutta Bonava-kotia, istuu modernilla tavalla asuinalueensa henkeen. Päivänkorennon asunnot ovat myynnissä ja kohteen rakentaminen on alkanut. Asunnot valmistuvat syksyllä 2018.

”Espoon Päivänkorennon asunnot on suunniteltu kompakteista yksiöistä muunneltaviin kaksioihin ja kolmioihin. Uusien kotien lisäksi Vermonniityn kotikortteliin tulee energinen hyvinvointipiha, jossa aikuiset ja lapset voivat treenata ja puuhata yhdessä. Monikonpuro tuo asuinalueelle myös oman viehättävän ja pikantin ilmeensä. Kortteliin on suunnitteilla ainutlaatuinen, liikkumiseen innostava kuntoilun ja hyvinvoinnin kokonaisuus, jollaista ei ole muualla tarjolla”, kertoo Jyri Raunio, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy.

Vermonniityn kotikortteli sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien varrella Kehä I:n ja Turunväylän lähettyvillä. Kotikorttelin läheisyydessä on puistoja sekä urheilu-, liikunta- ja leikkipaikkoja ja muutaman kilometrin säteellä mm. Talin siirtolapuutarha, frisbeegolf-puisto, Helsingin golfklubi, Laajalahden ranta ja Tarvaspää kahviloineen. Päivänkorennon taloyhtiön asukkaiden käytössä on kätevä Postin SmartPost- pakettilokerikkopalvelu, johon asukkaat voivat muun muassa vastaanottaa heille saapuvia paketteja.

Lue lisää Vermonniityn kotikorttelista ja tutustu alueen naapurustoon

Lisää Bonava Suomi Oy:stä

Lisätietoja: Jyri Raunio, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2267 tai viestinta@bonava.fi

Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 040 555 5868, viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme syntyneet NCC:stä ja luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Nykyään Bonava toimii Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 1 600 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 1,4 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.