Bonavalta Tapiolan Tuulikellon kotikortteliin uusia koteja

Puutarhakaupunkina tunnettuun Tapiolaan rakentuu omalle tontille 43 uutta Bonava-kotia. Bonavan Tuulikellon kotikorttelin ensimmäinen uudiskerrostalo, Asunto Oy Espoon Tuulikello 1:n, rakennustyöt ovat alkaneet. Kohde on osa Tuuliniityn uutta asuinaluetta lähellä Espoon Tapiolan keskustan palveluita. Uudet asukkaat pääsevät muuttamaan uusiin koteihin syksyllä 2021.

”Asunto Oy Espoon Tuulikello 1:ssä yhdistyvät upealla tavalla helppo asuminen lähellä luontoa ja palveluita. Tuulikello 1:ssä uudenlaiset pohjaratkaisut, kuten Duo-kodit, näyttävät parvelliset yksiöt ja ylimpien kerrosten hulppeat kaksikerroksiset kodit mahdollistavat modernin ja yksilöllisen asumisen. Tuuliniittyyn kehittyy lähivuosina Bonavan Tuulikellon kotikortteli, joka tuo alueelle nykyaikaista, väljää ja luonnonläheistä asumista”, sanoo Matti Kuronen, yksikönjohtaja, Bonava.

Tuulikellon kotikortteli sijaitsee Tapiolan kattavien palvelujen ja hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Tuulikellon kotikorttelista on alle kilometrin matka länsimetrolle ja Tapiolan keskustan monipuolisiin palveluihin, kahviloihin ja kauppoihin. Tapiolassa sijaitsee myös Espoon kulttuurikeskus, Kaupunginteatteri, sekä useita museoita. Naapuristo tarjoaa monipuoliset harrastusmahdollisuudet ja lenkkipolut avautuvat aivan Tuulikello 1:n kotiovelta.

Lue lisää Asunto Oy Espoon Tuulikello 1:stä ja Bonavasta yhtiönä

Lisätietoja: Bonava Suomi Oy, projektijohtaja Minna Kannonkerä, puhelin 010 400 2140 tai viestintäasiantuntija Minttu Buda, puhelin 010 400 2233 ja viestinta@bonava.fi

Bonava Suomi Oy, Minttu Buda, viestintäasiantuntija, puhelin 040 560 5473 ja viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Saksassa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2300 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1,46 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Asunto Oy Espoon Tuulikello 1:ssä yhdistyvät upealla tavalla helppo asuminen lähellä luontoa ja palveluita. Tuulikello 1:ssä uudenlaiset pohjaratkaisut, kuten Duo-kodit, näyttävät parvelliset yksiöt ja ylimpien kerrosten hulppeat kaksikerroksiset kodit mahdollistavat modernin ja yksilöllisen asumisen. Tuuliniittyyn kehittyy lähivuosina Bonavan Tuulikellon kotikortteli, joka tuo alueelle nykyaikaista, väljää ja luonnonläheistä asumista.
Matti Kuronen, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy