Bonavan Laajasalon kotikortteliin 19 uutta Bonava-kotia

Bonava rakennuttaa 19 uutta Bonava-kotia meren ja palvelujen läheisyyteen Helsingin Laajasaloon. Asunto Oy Helsingin Kaiku 3:n huonemäärä vaihtelee kolmesta viiteen ja omalle tontille asettuvan nelikerroksisen uudiskohteen suunnittelussa on panostettu toimiviin ja valoisiin huoneistopohjiin, käytännöllisiin säilytystiloihin ja tilaviin lasitettuihin parvekkeisiin. Kohteen rakennustyöt ovat alkaneet ja asukkaat pääsevät muuttamaan uusiin koteihin kesän 2021 lopulla.

”Kaiku 3 on täydellinen koti niille, jotka arvostavat perheineen arjen sujuvuutta sekä luonnon, meren ja palveluiden läheisyyttä. Tämä kodikas uudiskerrostalo sijaitsee Bonavan Laajasalon kotikorttelin rauhallisessa kulmauksessa ja suurin osa sen asunnoista on valoisia kulmahuoneistoja. Mikä hienointa, korttelin autoton ja vehreä piha-alue on täysin asukkaiden virkistyskäytössä, kun asuntojen pysäköintipaikat on sijoitettu pihakannen alle”, sanoo Matti Kuronen, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy.

Asunto Oy Helsingin Kaiku 3 on osa Laajasalon vanhan ostoskeskuksen tontille rakentuvaa Bonavan kotikorttelia. Asukkaiden yhteiskäytössä on viihtyisä piha-alue, laadukas kerhotila saunaosastolla sekä irtainvarastot, lastenvaunu- ja ulkoiluvälinevarasto. Uusi kauppakeskus Saari hyvine palveluineen sijaitsee Yliskylän puistokadun toisella puolella ja lähistöltä löytyvät myös terveyskeskus, useita päiväkoteja sekä Laajasalon peruskoulu. Kaiku 3 on Bonavan oman arkkitehtisuunnittelun kohde ja omaa tuotantoa.

Lue lisää Bonavan Asunto Oy Helsingin Kaiku 3:sta, ja tutustu asuntoihin sekä alueeseen 360° virtuaalikierroksen avulla, sekä Bonavasta yhtiönä

Lisätietoja: Bonava Suomi Oy, Niina Puumalainen, projektijohtaja, puhelin 010 400 2192 tai Leena Majamäki, viestintäpäällikkö, puhelin 010 400 2185 ja viestinta@bonava.fi

Bonava Suomi Oy, Leena Majamäki, viestintäpäällikkö, puhelin 040 585 1585 ja viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Saksassa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2300 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1,46 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Kaiku 3 on täydellinen koti niille, jotka arvostavat perheineen arjen sujuvuutta sekä luonnon, meren ja palveluiden läheisyyttä. Tämä kodikas uudiskerrostalo sijaitsee Bonavan Laajasalon kotikorttelin rauhallisessa kulmauksessa ja suurin osa sen asunnoista on valoisia kulmahuoneistoja. Mikä hienointa, korttelin autoton ja vehreä piha-alue on täysin asukkaiden virkistyskäytössä, kun asuntojen pysäköintipaikat on sijoitettu pihakannen alle.
Matti Kuronen, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy