Maiju Koivunen-Vinkvist on nimitetty Bonava Suomen kaupalliseksi johtajaksi

KTM Maiju Koivunen-Vinkvist on nimitetty Bonava Suomen kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.1.2021 alkaen.

Maiju Koivunen-Vinkvist vastaa Bonava Suomen myynnistä, tuotteesta, markkinoinnista, asiakaspalvelusta ja yritysviestinnästä, ja raportoi tässä roolissa Bonava Suomen toimitusjohtajalle. Hän on työskennellyt Bonava Suomen markkinointipäällikkönä vuodesta 2016 ja toiminut vt. kaupallisena johtaja oman työnsä ohella syyskuusta 2020 alkaen.

Maiju otti rohkeasti vastaan kaupallisen johtajan tehtävät jo syksyn alussa ja hän on ammattitaidollaan ja määrätietoisuudellaan ottanut vastuualueen omakseen. Maiju tuntee Bonavan liiketoiminnan sekä kaupallisen tiimin vahvuudet ja kehityskohteet. Olemme todella iloisia, että Maiju jatkaa nyt energisellä otteellaan kaupallisen johtajan roolissa”, sanoo Bonava Suomen toimitusjohtaja Juuso Hietanen.

Keskeisintä tehtävässäni on saada asiakkaan ääni kuuluville ja haluan, että Bonavan asiakkaan polku on Suomessa alan paras. Olen ylpeä siitä työstä, mitä olemme jo tehneet esimerkiksi brändin ja asiakastyytyväisyyden sekä markkinoinnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Osaavan ja kunnianhimoisen henkilöstömme kanssa kaikki on mahdollista. Innolla otan uudet haasteet vastaan ja uskon, että yhdessä saamme aikaan muutosta, joka näkyy myös kaupallisessa menestyksessä, Maiju Koivunen-Vinkvist sanoo.

Lisätietoja: Bonava Suomi Oy, Leena Majamäki, viestintäpäällikkö p. 040 585 1585, viestinta@bonava.fi

Bonava Suomi Oy, Leena Majamäki, viestintäpäällikkö, puhelin 040 585 1585 ja viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Saksassa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2300 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1,46 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Maiju otti rohkeasti vastaan kaupallisen johtajan tehtävät jo syksyn alussa ja hän on ammattitaidollaan ja määrätietoisuudellaan ottanut vastuualueen omakseen. Maiju tuntee Bonavan liiketoiminnan sekä kaupallisen tiimin vahvuudet ja kehityskohteet. Olemme todella iloisia, että Maiju jatkaa nyt energisellä otteellaan kaupallisen johtajan roolissa.
Juuso Hietanen, toimitusjohtaja, Bonava Suomi Oy
Keskeisintä tehtävässäni on saada asiakkaan ääni kuuluville ja haluan, että Bonavan asiakkaan polku on Suomessa alan paras. Olen ylpeä siitä työstä, mitä olemme jo tehneet esimerkiksi brändin ja asiakastyytyväisyyden sekä markkinoinnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Osaavan ja kunnianhimoisen henkilöstömme kanssa kaikki on mahdollista. Innolla otan uudet haasteet vastaan ja uskon, että yhdessä saamme aikaan muutosta, joka näkyy myös kaupallisessa menestyksessä.
Maiju Koivunen-Vinkvist, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy