Brooklake Group ostaa 1001spins.com-sivuston ja muuta omaisuutta Roi Rogerilta

Report this content

Brooklake Group, johtava media- ja teknologiakonsultointi- ja sijoitusyhtiö, on iloinen voidessaan ilmoittaa, että se on onnistunut ostamaan 1001spins.com-sivuston ja muita omaisuuseriä Roi Roger Ltd:ltä. Tämä strateginen siirto vahvistaa edelleen Brooklake Groupin asemaa markkinajohtajana ja laajentaa sen vaikutusmahdollisuuksia mediateknologian ja rahapelien alalla.

Yritysoston myötä Brooklake Group saa täyden omistusoikeuden 1001spins.comiin, joka on arvostettu kasino- ja kolikkopelien verkkoalusta, sekä kaikkiin siihen liittyviin omaisuuseriin. 1001spins.comilla on vankka maine erinomaisista perusteellisista arvosteluista, ilmaiseksi pelattavista pelidemoista ja kaikkien kolikkopeli- ja pokies-klassikoiden ominaisuuserittelyistä. 1001spins.comin lisääminen Brooklake Groupin portfolioon on linjassa yrityksen kasvustrategian kanssa. Se korostaa sen sitoutumista yhdistämään kasinoviihdettä ja tekoälyä tekemällä siitä jotain uutta ja ainutlaatuista vanhoihin tapoihin kyllästyneille asiakkaille.

Yrityskaupan keskeisiä etuja ja kohokohtia ovat mm:

1. Laajentunut tarjonta ja kasvanut markkina-alue: Roi Rogersin verkkotunnusten ja uhkapeliuutissivusto 1001spins.comin osto rikastuttaa Brooklake Groupin verkkosivustovalikoimaa ja laajentaa sen verkkopeli- ja viihdeteollisuuden markkina-aluetta.

1. Synergiat tekoälyasiantuntemuksen AI kanssa: Yritysoston ansiosta voimme kokeilla ja hyödyntää tekoälyasiantuntemustamme. Meillä on nyt pelialusta, jolla jatkamme innovointia ja ainutlaatuisen asiakaskokemuksen kehittämistä.
  2.
  3. Laajentuminen ilman velkaa tai laimennusta: Brooklake Group on sitoutunut kasvamaan orgaanisesti rasittamatta liiketoimintaa varhaisilla investoinneilla, velalla tai lisäosakkailla. Roi Roger Ltd:n kanssa tehty sopimus antoi meille mahdollisuuden laajentua ja pysyä samalla uskollisena strategiallemme.

"Olemme innoissamme saadessamme päätökseen verkkotunnusten ja omaisuuden, mukaan lukien 1001spins.com, hankinnan Roi Roger Ltd:ltä", sanoo Hampus Sjöstedt, Brooklake Groupin toimitusjohtaja. "Tämä siirto oli jo kauan odotettu, ja se vahvistaa asemaamme verkkopeli- ja viihdeteollisuudessa sekä vahvistaa sitoutumistamme tarjota asiakkaillemme vertaansa vailla olevia kokemuksia."

1001spins.comin ostaminen Roi Roger Ltd:ltä on merkittävä virstanpylväs Brooklake Groupille, sillä se laajentaa digitaalista läsnäoloaan ja vahvistaa asemaansa johtavana media- ja teknologiakonsultointi- ja sijoitusyhtiönä. Brooklake Group on edelleen sitoutunut tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja poikkeuksellista palvelua asiakkailleen, ja tämä yritysosto on osoitus tästä sitoumuksesta.

Jos haluat lisätietoja yrityskaupasta tai tutustua Brooklake Groupin palveluihin, käy Brooklake Groupin verkkosivuilla osoitteessa https://brooklake.group/ tai ota yhteyttä Oskar Kallenbachiin osoitteessa oskar@brooklake.group.

Tietoja Brooklake Groupista:

Brooklake Group on media- ja teknologiakonsultointi- ja sijoitusyhtiö, joka on erikoistunut tarjoamaan huippuluokan ratkaisuja ja strategista ohjausta media- ja teknologia-alan yrityksille. Brooklake Group keskittyy innovointiin ja asiakastyytyväisyyteen, ja sen tavoitteena on edistää asiakkaidensa kasvua ja menestystä.

Tietoja Roi Roger Ltd:

Roi Roger Ltd on Maltalla toimiva yritys.

Huomautus: Tämä PR-malli on muokattu vastaamaan Brooklake Groupin julkistamattoman 1001spins.comin oston yksityiskohtia Roi Roger Ltd:ltä.