Brooklake Group kjøper 1001spins.com og andre eiendeler fra Roi Roger

Report this content

Brooklake Group, et ledende medie- og teknologikonsulent- og investeringsselskap, er glade for å kunngjøre det vellykkede oppkjøpet av 1001spins.com og andre eiendeler fra Roi Roger Ltd. for et ukjent beløp. Dette strategiske oppkjøpet styrker Brooklake Groups posisjon som markedsleder og utvider selskapets rekkevidde innen medieteknologi og pengespill.

Med dette oppkjøpet får Brooklake Group fullt eierskap til 1001spins.com, en anerkjent nettplattform for kasino- og spilleautomater, og alle tilhørende eiendeler. 1001spins.com har et godt rykte på seg for å tilby utmerkede og grundige anmeldelser, gratis spilldemoer og funksjonsoversikter over alle spilleautomater og pokies klassikere. Utvidelsen av Brooklake Groups portefølje med 1001spins.com er i tråd med selskapets vekststrategi. Det understreker selskapets satsing på å kombinere kasinounderholdning med kunstig intelligens og gjøre det til noe nytt og unikt for kunder som har gått lei av det gamle.

De viktigste fordelene og høydepunktene ved oppkjøpet er:

1. Utvidet tilbud og økt markedsrekkevidde: Oppkjøpet av Roi Rogers' domener og spillnyhetssiden 1001spins.com beriker Brooklake Groups nettstedsportefølje og utvider Brooklake Groups markedsrekkevidde i spill- og underholdningsbransjen på nettet.

2. Synergier med ekspertise innen AI intelligens: Oppkjøpet gir oss mulighet til å eksperimentere videre og utnytte vår ekspertise innen kunstig intelligens. Vi har nå en spillplattform der vi kan fortsette å innovere og utvikle en unik kundeopplevelse.

3. Ekspansjon uten gjeld eller utvanning: Brooklake Group er opptatt av å vokse organisk uten å belaste virksomheten med tidlige investeringer, gjeld eller flere aksjonærer. Avtalen med Roi Roger Ltd gjør det mulig for oss å ekspandere samtidig som vi holder oss til strategien vår.

"Vi er glade for å ha fullført oppkjøpet av domener og eiendeler, inkludert 1001spins.com fra Roi Roger Ltd", sier Hampus Sjöstedt, CEO i Brooklake Group. "Dette var på høy tid, og det styrker vår posisjon i spill- og underholdningsbransjen på nettet, og forsterker vårt engasjement for å levere enestående opplevelser til kundene våre."

Oppkjøpet av 1001spins.com fra Roi Roger Ltd er en viktig milepæl for Brooklake Group, som nå utvider sin digitale tilstedeværelse og befester sin posisjon som et ledende konsulent- og investeringsselskap innen media og teknologi. Brooklake Group er opptatt av å tilby innovative løsninger og eksepsjonell service til sine kunder, og dette oppkjøpet er et eksempel på dette.

Hvis du vil vite mer om oppkjøpet eller utforske Brooklake Groups tjenester, kan du besøke Brooklake Groups nettsted på https://brooklake.group/ eller kontakte Oskar Kallenbach på oskar@brooklake.group.

Om Brooklake Group:

Brooklake Group er et medie- og teknologikonsulent- og investeringsselskap som spesialiserer seg på å levere banebrytende løsninger og strategisk veiledning til virksomheter i medie- og teknologisektoren. Med fokus på innovasjon og kundetilfredshet er Brooklake Group dedikert til å skape vekst og suksess for sine kunder.

Om Roi Roger Ltd:

Roi Roger Ltd er et selskap basert på Malta.

Merk: Denne PR-malen har blitt tilpasset for å gjenspeile de spesifikke detaljene i Brooklake Groups oppkjøp av 1001spins.com fra Roi Roger Ltd., som ikke er offentliggjort.