Cision esittelee kaksi uutta edistyksellistä viestinnän työkalua

Cision Social Edition ja Cision PR Edition vastaavat kokonaisvaltaisesti medianäkyvyyden, sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin tarpeisiin.

Viestintäpalvelujen ja -ohjelmistojen globaali markkinajohtaja Cision esittelee kaksi uutta palveluratkaisua, sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin hallintaan suunnatun Cision Social Editionin sekä medianäkyvyyden kasvattamiseen ja toimittajasuhteiden rakentamiseen tarkoitetun Cision PR Editionin. Uudet työkalut hyödyntävät Cisionin, Vocusin, Visible Intelligencen ja Viralheatin edistyksellisiä ominaisuuksia ja ne ovat ensi vaiheessa tarjolla sekä Cisionin nykyisille että uusille asiakkaille Pohjois-Amerikan markkina-alueella.

Cision Social Edition
Viralheatin kehittyneeseen teknologiaan pohjautuva Cision Social Edition on suunniteltu helpottamaan sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin hallinnointia.Työkalu mahdollistaa useiden eri sosiaalisen median kanavien samanaikaisen päivittämisen, seurannan ja analyysin yhden helppokäyttöisen alustan välityksellä. Sisältömarkkinoinnin näkökulmasta Cision Social Edition auttaa mm.  sisällön jakamisessa ja vahvistamisessa sekä vaikutuksen mittaamisessa.

Cision PR Edition
Cisionin ja Vocusin PR-työkalujen parhaat ominaisuudet yhdistävä Cision PR Edition on kokonaisvaltainen viestintäratkaisu sisällön julkaisuun, näkyvyyden tehostamiseen, toimittaja- ja vaikuttajasuhteiden luomiseen ja ylläpitoon sekä tulosten mittaamiseen. Globaalisti yli 1,6 miljoonaa kontaktia sisältävän mediatietokannan ohella palvelu sisältää useita kansainvälisesti seurattuja verkkolähteitä (mm. PRWeb, Marketwired, Help a Reporter Out) kattavan jakelutyökalun sekä monipuoliset toiminnot näkyvyyden seurantaa ja analysointia varten.

Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cisionia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com/fi.

Viestintäratkaisujen globaali edelläkävijä Cision esittelee kaksi uutta viestinnän työkalua.
Cision Social Edition ja Cision PR Edition vastaavat mm. medianäkyvyyden, sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin tarpeisiin.