Cision Finland mukana Nordic Investor Relations Conference 2013 -tapahtumassa

Sijoittajaviestinnän asiantuntijatapahtumassa puhuvat mm. Heidi Hautala, Matti Alahuhta ja Björn Wahlroos.

Cision Finland sponsoroi 12.6.2013 Helsingin Pörssitalolla järjestettävää Nordic Investor Relations Conference 2013 -tapahtumaa. Pohjoismaisten IR-yhdistysten vuosittainen konferenssi kerää IR-alan osaajat keskustelemaan alan tulevista näkymistä jo viidettätoista kertaa. Tämänvuotisen tapahtuman teemana on omistajuus.

”Osallistuminen sijoittajaviestinnän asiantuntijatapahtumaan on Cisionille tärkeää, sillä pyrimme   vahvistamaan asemaamme myös Suomen IR-sektorilla”, kertoo Magnus Thell, Cision Nordicin toimitusjohtaja. ”Meillä on Pohjoismaissa yli 20 vuoden kokemus luotettavien IR-palveluratkaisujen toteutuksesta. Nordic Investor Relations Conference 2013 -tapahtuma tarjoaa loistavan mahdollisuuden tutustua paikallisiin IR-viestinnän ammattilaisiin”, hän jatkaa.

Nordic Investor Relations Conference 2013 -tapahtuman esiintyjinä kuullaan tänäkin vuonna talouselämän huippuvaikuttajia. Puheenvuoronsa konferenssissa esittävät mm. kehitysministeri Heidi Hautala, Kone Oy:n toimitusjohtaja Matti Alahuhta ja Sampo-konsernin, UPM:n sekä Nordean hallitusten puheenjohtaja Björn Wahlroos.

Sähköposti:
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Pohjoismaisten IR-yhdistysten vuosittainen Nordic Investor Relations Conference 2013 järjestetään Helsingin pörssitalolla 12.6.2013.
Cision Finland on yksi NIRC 2013 -tapahtuman sponsoreista.

Magnus Thell, toimitusjohtaja, Cision Nordic
Osallistuminen sijoittajaviestinnän asiantuntijatapahtumaan on Cisionille tärkeää, sillä pyrimme vahvistamaan asemaamme myös Suomen IR-sektorilla.
Magnus Thell, toimitusjohtaja, Cision Nordic