Cision Finland mukana Tampereella ProCom ry:n jäsentapahtumassa

Sosiaalisen median asemaa viestinnän ammattilaisten ja toimittajien välisenä linkkinä käsitellyt aamiaisseminaari keräsi jälleen laajan yleisön.

Cision Finland oli Account Manager Johanna Blåfieldin ja Marketing Manager Jenni Salomaan voimin  mukana 11.6.2014 Tampereeella ProCom ry:n jäsentapahtumassa kertomassa suomalaistoimittajien sosiaalisen median käytöstä otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä. Tapahtuma oli toisinto Helsingissä 29.4. järjestetystä suositusta Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumasta.

Cision Finlandin asiantuntijapuheenvuorot käsittelivät mm. suomalaisen toimittajakentän nykytilaa sekä Cisionin ja Canterbury Christ Church Universityn yhteistyössä toteuttaman vuosittaisen Social Journalsim Studyn Suomen tuloksia, jotka valottavat toimittajien sosiaalisen median käytön kehityssuuntia. Vuoden 2014 Social Journalism Studyn verkkokysely suoritetaan kesän aikana ja globaaleja tuloksia on odotettavissa marraskuun aikana.

Sähköposti:
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision Finland oli mukana ProCom ry:n jäsentapahtumassa Tampereella 11.6.2014.
Cisionin asiantuntijapuheenvuoroissa käsiteltiin suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöä Social Journalism Studyn tulosten perusteella.