Cision Finland mukana Vuosikertomuspäivä 2014 -tapahtumassa

Integroituun raportointimalliin keskittyvän tapahtuman pääpuhujana toimii IIRC:n Global Programme Director – Business Engagement Henning Dräger.

Cision Finland toimii ProComin yhteistyökumppanina tänään 20.5.2014 Kämp Kansallissalissa järjestettävässä Vuosikertomuspäivässä, jonka teemana on Tapahtuman puheenvuoroissa pureudutaan kattavasti uuteen kansainväliseen integroituun raportointimalliin, joka yhdistää perinteisiin talouslukuihin sosiaalisia vaikutuksia ja aineetonta pääomaa mittaavia tunnuslukuja ja pyrkii näin tarjoamaan sijoittajille ja omistajille kokonaiskuvan yrityksen taloudellisesta tilanteesta sekä arvon muodostumisesta.

Tapahtuman pääpuhujana toimii International Integrated Reporting Council IIRC:n Global Programme Director – Business Engagement Henning Dräger, joka kertoo puheenvuorossaan integroidun raportointimallin keskeisistä ominaisuuksista ja edellytyksistä. Omia näkemyksiään integroidusta raportointimallista esittävät lisäksi Elinkeinoelämän Keskusliitto EK:n asiantuntija Hannu Ylänen, Finnairin VP Sustainable Development Kati Ihamäki, työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) neuvotteleva virkamies Marja Hanski sekä KPGM:n neuvontapalvelujen partneri Tomas Otterström. Puheenvuorojen ohella päivän aihetta käsitellään paneelikeskustelussa, jota johtaa yhteiskuntatieteiden tohtori Markku Hurmerinta. Panelistina keskusteluun osallistuu myös Ahlstrom Oyj:n Financial Communications & Investor Relations Manager Juho Erkheikki.

Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision Finland toimii ProComin yhteistyökumppanina 20.5.2014 järjestettävässä Vuosikertomuspäivässä. Tapahtuman teema on Integrated Reporting − Mikä muuttuu?