Cision ja Taksvärkki ry yhteistyöhön

1.2.2013 käynnistyneen yhteistyön myötä Taksvärkki ry otti käyttöön kansainvälisesti palkitun CisionPoint-verkko-sovelluksen.

Monipuolisia kehitysyhteistyöhankkeita toteuttava kansalaisjärjestö Taksvärkki ry valitsi viestintänsä toteutukseen Cisionin kansainvälisesti palkitun CisionPoint-työkalun. Taksvärkki ry:n uutisia löytyy nyt myös järjestön omasta uutishuoneesta CisionWire-uutissivustolla.

Suomalaisten nuorten tuella toteutamme kehitysmaissa useita hankkeita, joiden tuloksista ja paikallisten nuorten menestystarinoista haluamme kertoa myös koulujen ulkopuolella”, kertoo Taksvärkki ry:n tiedottaja Pamela Arslan. ”Taksvärkki-kampanjoihin osallistuneiden nuorten lisäksi haluamme tavoittaa myös muut koululaiset ja opiskelijat, opettajat, vanhemmat sekä suuren yleisön. Nuorten oma kehitysyhteistyö toimii ja tiedotuksessamme haluamme konkreettisin esimerkein välittää näitä hyviä uutisia”, hän jatkaa.

Kansalaisjärjestö Taksvärkki ry on yksi ensimmäisistä nuorten omista kehitysyhteistyöliikkeistä. Se on toteuttanut erityisesti kehitysmaiden lasten ja nuorten elinoloja ja ihmisoikeuksia edistäviä kehitysyhteistyöhankkeita Taksvärkki-kampanjoihin osallistuneiden suomalaisten koululaisten ja opiskelijoiden keräystuotoilla jo vuodesta 1967 lähtien. Keräystuottojen lisäksi hankkeita rahoitetaan ulkoasianministeriön kehitysyhteistyötuella. Suomessa Taksvärkki ry tekee kansainvälisyyskasvatusta ja tarjoaa kouluvierailuita ja oppimateriaalia kouluille.

Lisätietoja CisionPointista:
CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. Markkinointiviestintäalan parhaan työkalun CODiE-palkinnolla vuonna 2011 palkittu CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Marketing Manager, Cision Finland Oy

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Kansalaisjärjestö Taksvärkki ry otti 1.2.2013 käyttöönsä Cisionin palkintun CisionPoint-viestintätyökalun.
CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sillä on yhteensä lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa.

Suomalaisten nuorten tuella toteutamme kehitysmaissa useita hankkeita, joiden tuloksista ja paikallisten nuorten menestystarinoista haluamme kertoa myös koulujen ulkopuolella.
Pamela Arslan, tiedottaja, Taksvärkki ry
Taksvärkki-kampanjoihin osallistuneiden nuorten lisäksi haluamme tavoittaa myös muut koululaiset ja opiskelijat, opettajat, vanhemmat sekä suuren yleisön. Nuorten oma kehitysyhteistyö toimii ja tiedotuksessamme haluamme konkreettisin esimerkein välittää näitä hyviä uutisia.
Pamela Arslan, tiedottaja, Taksvärkki ry