Cision lanseeraa uuden CisionWire Sync -uutishuoneen

Medianäkyvyyden ja viestintäratkaisujen edelläkävijä Cision tuo markkinoille CisionWire Sync -uutishuoneen. Helppokäyttöinen Sync tuo CisionWire-uutishuoneen suoraan tilaajan omille kotisivuille, mikä kasvattaa kävijäliikennettä ja nopeuttaa päivittäisen viestintätyön rutiineja.

Cision esittelee ylpeänä syksyn uutustuotteensa CisionWire Syncin. Tämän uuden palvelun myötä CisionPointin Connect-lähetystyökalua tiedotejulkaisuunsa käyttävät yritykset voivat upottaa CisionWire-uutissivustolla sijaitsevan uutishuoneensa peilikuvan suoraan omille kotisivuilleen. Näin ollen kaikki CisionWiressa julkaistu sisältö päivittyy yhdellä napin painalluksella automaattisesti myös yrityksen kotisivuille.

– Tiedämme, että markkinointiviestinnän ammattilaiset ovat kiireisiä, joten pyrimme jatkuvasti kehittämään heidän päivittäistä työtään helpottavia tuotteita ja palveluja, kertoo Cision Finlandin Country Manager Anu Parviainen. – Usein asiakkaidemme työhön kuuluu tiedotelähetysten ohella myös lukuisten eri viestintäkanavien ja sivustojen uutissisällön päivittäminen. CisionWire Sync vapauttaa lähetysrutiineilta säästyvää aikaa muihin tärkeisiin viestinnän tehtäviin. CisionWire Sync -uutishuoneen avulla yrityksen kotisivut pysyvät ajan tasalla ja niiden kävijäliikenne vilkastuu, hän jatkaa.

CisionWire Sync on helppokäyttöinen, tilaajan omalle sivustolle upotettu sosiaalisen median uutishuone, joka päivittyy automaattisesti jokaisen Connect-työkalulla suoritettavan tiedotejulkaisun myötä. Sync sisältää kaikki CisionWire-uutishuoneen ominaisuudet, kuten esimerkiksi Share this -toiminnon, kuva- ja videoliitteet, ulkoiset syötteet, tiedotteiden ennakkotilausmahdollisuuden ja yrityksen käyttämät sosiaalisen median kanavat. Sync-uutishuoneen ulkoasun suunnittelu ja hallinnointi sujuu helposti CisionPointin Connect-työkalulla.

Cision Finlandin oma Sync-uutishuone on nyt avattu Cisionin kotisivuille. Esimerkkejä CisionWire Sync -uutishuoneen toteutusmahdollisuuksista löydät oheisista linkeistä: Cision Sverige ja Sveriges kommunikatörer.

Tietoa CisionWiresta
CisionWire on hakukoneoptimoitu uutis- ja tiedotejakelusivusto, jota käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa tällä hetkellä yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota. CisionWiren kautta tiedotteita voi julkaista uutissivuston lisäksi myös sosiaalisen median kanavissa kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä. Helmikuussa 2012 CisionWiresta avautui suora yhteys maailman nopeimmin kasvavaan yhteisöpalveluun Pinterestiin.

Kaikki Cisionin Plan & Connect -palvelujen käyttäjät saavat sivustolle oman uutishuoneen tiedotteiden julkaisua ja tallennusta varten. Uutishuoneeseen on mahdollista tallentaa myös tiedotteiden yhteydessä julkaistua kuva- ja videomateriaalia. CisionWiren käyttäjät voivat itse päivittää uutishuoneeseensa ulkoista sisältöä ja lisätä mm. blogeja, Twitter-syötteitä ja linkkejä oman CisionPoint-tilinsä kautta. CisionWire-sivustolla voi myös rekisteröityä maksuttoman toimialakohtaisen uutiskirjeen tilaajaksi ja vastaanottaa valitun aihealueen tuoreimmat uutiset joko sähköpostitse tai RSS-syötteenä.

Marketing and Product Manager
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cisionin uutuustuote CisionWire Sync on helppokäyttöinen, tilaajan omalle sivustolle upotettu sosiaalisen median uutishuone, joka päivittyy automaattisesti jokaisen Connect-työkalulla suoritettavan tiedotejulkaisun myötä.

Usein asiakkaidemme työhön kuuluu tiedotelähetysten ohella myös lukuisten eri viestintäkanavien ja sivustojen uutissisällön päivittäminen. CisionWire Sync vapauttaa lähetysrutiineilta säästyvää aikaa muihin tärkeisiin viestinnän tehtäviin. CisionWire Sync -uutishuoneen avulla yrityksen kotisivut pysyvät ajan tasalla ja niiden kävijäliikenne vilkastuu.
Anu Parviainen, Country Manager, Cision Finland Oy
Tiedämme, että markkinointiviestinnän ammattilaiset ovat kiireisiä, joten pyrimme jatkuvasti kehittämään heidän päivittäistä työtään helpottavia tuotteita ja palveluja.
Anu Parviainen, Country Manager, Cision Finland Oy