Cision lanseerasi sisältömarkkinointiratkaisun

Cision Content Marketing Suite -ratkaisun avulla on mahdollista luoda ja jakaa sisältöä sekä tavoittaa uusia kohdeyleisöjä suosittujen sivustojen kautta.

"Sisällöntuotannosta on nopeasti tullut välttämätön osa minkä tahansa yrityksen tai brändin markkinointiviestintää", kertoo Peter Granat, Cisionin toimitusjohtaja. "Uusi sisältömarkkinointiratkaisumme tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden luoda sisältöä ja tavoittaa tarinoillaan uutta kiinnostunutta yleisöä verkon suosituimmilta sivustoilta kuten esimerkiksi Reutersilta, The Food Networkilta, BBC:lta and TMZ:lta. Markkinointiviestinnän ammattilaiset ovat vuosien varrella edistäneet yritysten ja brändien tunnettuutta monin perinteisen viestinnän keinoin", Granat lisää. "Sisältömarkkinointi on seuraava askel sisällönjakamisen kehityskulussa."

"Sisältömarkkinoinnista on nopeasti tullut PR-alan kuumin aihe", kertoo Cisionin asiakas Daniel Durazo, Allianz Global Assistancen viestintäjohtaja. "Ennen kuin tutustuimme Cision Content Marketing Suite -ratkaisuun, meillä oli mielessämme vain epämääräinen ajatus siitä, että meidän pitäisi tehdä sisältömarkkinointia. Kuulimme jatkuvasti joka suunnalta sisältömarkkinoinnista, mutta emme tienneet miten edetä." Käytettyään Cisionin sisältömarkkinointiratkaisua Allianz totesi tulosten "ylittävän kaikki odotukset”. ”Saavutimme Cisionin ratkaisun avulla jo ensimmäisen 13 päivän aikana enemmän klikkauksia ja sivukatseluja kuin olimme odottaneet saavamme kuukaudessa", Durazo kertoo. "Myös kävijäliikenteemme kasvoi 20 prosentilla."

Cision Content Marketing Suite -ratkaisu tarjoaa uusia kanavia kävijäliikenteen ohjaamiseksi brändätyn sisällön pariin. Näin ratkaisun käyttäjät voivat helposti tavoittaa uusia kohdeyleisöjä ja lisätä verkkonäkyvyyttään. Ratkaisuun sisältyy myös monipuolinen analyysiosio, joka kertoo mm. sivukatselukertojen ja klikkausten määrän sekä osoittaa eniten sosiaalisen median jakoja keräänneen sisällön. Cision US:n kotisivuilta löytyy tarkempia tietoja uuden sisältömarkkinointiratkaisun ominaisuuksista: http://us.cision.com/content-marketing

Sähköposti:
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision US lanseerasi Cision Content Marketing Suite -sisältömarkkinointiratkaisun.
Uusi työkalu mahdollistaa sisällön jakamisen ja sen tavoittavuuden vahvistamisen laajalti seurattujen sivustojen kuten esim. Reutersin, The Food Networkin, BBC:n and TMZ:n kautta.

Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision AB
Markkinointiviestinnän ammattilaiset ovat vuosien varrella edistäneet yritysten ja brändien tunnettuutta monin perinteisen viestinnän keinoin. Sisältömarkkinointi on seuraava askel sisällönjakamisen kehityskulussa.
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision AB
Saavutimme Cisionin ratkaisun avulla jo ensimmäisen 13 päivän aikana enemmän klikkauksia ja sivukatseluja kuin olimme odottaneet saavamme kuukaudessa. Myös kävijäliikenteemme kasvoi 20 prosentilla.
Daniel Durazo, viestintäjohtaja, Allianz Global Assistance