Cision ostaa Iso-Britannian johtavan viestintäpalveluyrityksen Gorkana Groupin

Viime viikolla yhdistymisestään Vocusin kanssa tiedottanut Cision vahvistaa asemaansa viestintäalan johtavana globaalina ohjelmistopalveluntarjoajana.

Viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja Cision ilmoittaa ostaneensa Iso-Britannian merkittävimpiin viestintäpalveluyrityksiin lukeutuvan Gorkana Group Limitedin sen emoyhtiötlä Discovery Group Holdings Limitediltä. Ilmoitus on jatkoa Cisionin viime viikolla julkaisemille uutisille yhdistymisestä Vocusin kanssa sekä Visible Technologiesin hankinnasta.

“Viestintäalan tulevaisuus on tässä,” toteaa Cisionin Chief Executive Officer Peter Granat. “Gorkanan hankinta on seuraava askel matkalla kohti Cisionin tavoitetta eli viestintäalan globaalia markkinajohtajuutta ja markkinoiden kehittyneintä palveluvalikoimaa.”

Gorkana vahvistaa Cisionin tarjontaa viestinnän ammattilaisille ja palvelee samalla entistä paremmin myös lehdistön edustajia ympäri maailmaa. Cision tarjoaakin palveluja läpi koko viestinnän kirjon – aina mielipidevaikuttajien tunnistamisesta ja tavoittamisesta kampanjatoteutukseen ja -analyysiin asti – niin viestinnän ammattilaisten kuin median edustajienkin tarpeet huomioiden.

Gorkanan Chief Executive Officer Jeremy Thompson liittyy Cisionin johtoryhmään tehtävänimikkeellä EMEA Managing Director.

“Cision on laillamme sitoutunut tarjoamaan viestinnän ammattilaisille sekä median edustajille parasta mahdollista palvelua,” Thompson kertoo. “Yhdistämällä voimamme voimme sekä tarjota nykyisille asiakkaillemme entistäkin parempia palveluratkaisuja että laajentua uusille kansainvälisille markkinoille.”

Gorkanan brändi pysyy ennallaan ja My Gorkana -portaali sekä siihen liittyvät palvelut säilyvät entiseen tapaan asiakkaiden käytössä. Yhdistyminen tuo jatkossa Gorkanan asiakkaiden hyödynnettäväksi myös uusia palveluja sekä toimintoja Cisionin CisionPointin, My Gorkanan, Vocus PR Suiten ja Visible Intelligencen kattavasta valikoimasta.

“Cisionin ja Vocusin yhdistyessä painotimme sitä, että asiakkaamme hyötyvät jatkuvasta panostuksestamme innovaatioihin sekä tuotekehitykseen,” kertoo Granat. “Gorkanan hankinta on erinomainen osoitus sekä tästä vankkumattomasta sitoutumisesta että halustamme tarjota niin mediaviestinnän, sosiaalisen median kuin myös sisältömarkkinoinnin ammattilaisille innovatiivisia palveluratkaisuja.”

Lisätietoja Cisionista:
Cision on viestintäalan johtava ohjelmistopalveluntarjoaja, jolla on globaalisti yli 120 000 asiakasta. Viestinnän ammattilaiset ympäri maailmaa hyödyntävät Cisionin mediatietokantaa, lähetystyökalua sekä mediaseurannan ja -analyysin palveluja viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Äskettäin Vocusin kanssa yhdistyneen Cisionin alla toimivat myös Visible Technologies, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet, Kanadassa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Tutustu Cisionin kansainvälisiin kotisivuihin osoitteessa www.cision.com tai seuraa Cisionia Twitterissä @Cision.

Lisätietoja Gorkanasta:
Gorkana Group lukeutuu viestintäalan johtaviin mediatiedon tuottajiin, jonka palveluratkaisuijen avulla viestinnän ammattilaiset luovat yhteyksiä eri toimialojen mielipidevaikuttajiin ja toimittajiin sekä seuraavat ajankohtaisia uutisia ja tapahtumia. Päivittäin jopa 35 000 viestinnän ammattilaista ja 100 000 toimittajaa luottaa työssään Gorkanan palveluihin. Gorkanan räätälöitävät palveluratkaisut auttavat asiakasyrityksiä pysymään ajan tasalla ja tavoittamaan oikean kohdeyleisön, olipa kyse sitten viestintäkampanjoinnista, maineenhallinnasta tai kriisiviestinnän toimenpiteistä. Lisätietoja löytyy Gorkanan kotisivuilta osoitteessa www.gorkana.com.

Breeanna Straessle
Sähköposti: breeanna.straessle@cision.com
Puhelin: +1 301 479 3921

Cision ostaa Iso-Britannian johtavan viestintäpalveluyrityksen Gorkana Groupin.

Viestintäalan tulevaisuus on tässä. Gorkanan hankinta on seuraava askel matkalla kohti Cisionin tavoitetta eli viestintäalan globaalia markkinajohtajuutta ja markkinoiden kehittyneintä palveluvalikoimaa.
Peter Granat, Chief Executive Officer, Cision
Cisionin ja Vocusin yhdistyessä painotimme sitä, että asiakkaamme hyötyvät jatkuvasta panostuksestamme innovaatioihin sekä tuotekehitykseen. Gorkanan hankinta on erinomainen osoitus sekä tästä vankkumattomasta sitoutumisesta että halustamme tarjota niin mediaviestinnän, sosiaalisen median kuin myös sisältömarkkinoinnin ammattilaisille innovatiivisia palveluratkaisuja.
Peter Granat, Chief Executive Officer, Cision
Cision on laillamme sitoutunut tarjoamaan viestinnän ammattilaisille sekä median edustajille parasta mahdollista palvelua. Yhdistämällä voimamme voimme sekä tarjota nykyisille asiakkaillemme entistäkin parempia palveluratkaisuja että laajentua uusille kansainvälisille markkinoille.
Jeremy Thompson, EMEA Managing Director, Gorkana