Cision vahvistaa asemaansa pohjoismaisilla IR-markkinoilla

Viestintäpalvelujen asiantuntija Cision on nimittänyt Peter Galvan Key Account Manageriksi. Uudessa tehtävässään Galva vastaa IR-toiminnoista Pohjoismaiden markkina-alueella. Ennen siirtymistään Cisionille Peter Galva on työskennellyt mm. Thomson Reutersin ja Huginin palveluksessa.

Peter Galva on työskennellyt viime vuodet  Euroopan Commercial Directorina Thomson Reutersilla. Hän aloitti työnsä silloisessa Hugin Onlinessa vuonna 1999 ja on sittemmin rakentanut laajan asiakasverkoston sekä IR- että PR-alalla koko Pohjois-Euroopan alueella. Viestinnän ohella Peter on toiminut vakuutusalalla Länsförsäkringar-yrityksessä.

– Olemme hyvin tyytyväisiä saadessamme Peter Galvan joukkoomme. Hän on tervetullut vahvistus osaavaan IR-tiimiimme, kertoo Cision Nordicin toimitusjohtaja Magnus Thell. – Hänellä on pitkä kokemus IR-alan edistyneimmistä viestintäratkaisuista, joten asiakkaamme saavat Peteristä erinomaisen yhteyshenkilön. Tämä rekrytointi tukee tavoitettamme vahvistaa asemaamme pohjoismaisilla IR-markkinoilla.

Cision on kiinnostava yritys, joka viestintäalan edelläkävijänä tuo jatkuvasti markkinoille uusia palvelu- ja ohjelmistoratkaisuja, Peter Galva kertoo. – Moni yritys hyötyy huomattavasti panostaessaan ammatti-taitoisesti toteutettuihin IR-palveluihin. Olen erittäin iloinen voidessani toimia osana tätä prosessia ja jatkaa työtä PR- ja IR-palvelujen parissa, sekä paikallisella että kansainvälisellä tasolla.

Anu Parviainen
Country Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Sähköposti: anu.parviainen@cision.com
Puhelin: 040 590 0580

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Olemme hyvin tyytyväisiä saadessamme Peter Galvan joukkoomme. Hän on tervetullut vahvistus osaavaan IR-tiimiimme.
Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic
Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic