Cisionin Top 10 -leivontablogit 2017

Cisionin suosituin leivontablogi joulukuussa 2017 on Kinuskikissa. Toiseksi tuli Liemessä ja kolmanneksi Viimeistä murua myöten.

Cisionin Top 10 -leivontablogit joulukuussa 2017:

1. Kinuskikissa
  2. Liemessä
  3. Viimeistä murua myöten
  4. Ranteita myöten taikinasa
  5. Pullahiiren leivontanurkka
  6. Marsispossu
  7. Makeaa
  8. Kakkukatri
  9. Suklaapossu
  10. Mansikkamäki

Listaus perustuu Cision Communications Cloudin tietokannassa oleviin suomalaisiin blogeihin, jotka ovat ilmoittaneet bloginsa aiheeksi leivonnaiset ja makeiset. Listauksen mittareina käytetään tietokannassa olevien blogien kuukausittaisten yksittäisten kävijöiden ja ilmoitettujen sosiaalisen median tilien seuraajien summaa.

Yksittäisten kävijöiden määrä saadaan palvelusta. Sosiaalisen median seuraajamäärät ovat laskettuna bloggaajien tietokantaan ilmoittamista kanavista 13.12.2017.

Top-blogilistaukseen pääsyyn on seuraavat kriteerit:

• Artikkeleista vähintään 50 % pitää liittyä listauksen aiheeseen viimeisimmän kuukauden aikana.
  • Blogissa pitää olla julkaistuna vähintään kuusi artikkelia viimeisen kuuden kuukauden aikana.
  • Jotta sosiaalisen median kanava lasketaan mukaan siellä pitää olla toimintaa viimeisen kolmen kuukauden aikana.

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.