Cisionin uutissivusto uudistui

Päivitetyn ulkoasun ohella uudistuksessa kehitettiin mm. suositun uutissivuston hakukoneoptimointia sekä mobiililaiteyhteensopivuutta.

Cision lanseerasi viikonloppuna uudistuneen uutissivustonsa. Hakukoneoptimoitua uutissivustoa käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa noin 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota. Sivuston kävijämäärä on jo pitkään ollut tasaisessa kasvussa ja suomenkielisellä sivustolla vierailee tätä nykyä kuukausittain yli 50 000 yksittäistä kävijää. Globaalisti sivuston eri versioilla (mm. Ruotsi, Iso-Britannia ja USA) on yli 300 000 yksittäistä kävijää kuukaudessa.

Uudistuksen myötä uutissivusto ottaa monia tärkeitä kehitysaskeleita. ”Sivuston hakukoneoptimointia (SEO) on tehostettu ja se on nyt myös entistä yhteensopivampi erilaisten mobiilipäätelaitteiden kanssa. Tämä on nykyisin erittäin tärkeää, sillä tiedotteita luetaan yhä useammin tableteilla sekä älypuhelimilla”, kertoo Tanja Patronen, Cision Finlandin tuotepäällikkö. ”Myös sivuston hakutoimintoja sekä uutiskirjeen tilausominaisuuksia on kehitetty merkittävästi. Haluamme nykyisen uutistulvan keskellä tarjota uutissivustomme käyttäjille parhaat mahdolliset keinot kiinnostavien uutisten löytämiseen sekä oman, räätälöidyn uutiskirjeen tai -syötteen tilaamiseen”, Patronen jatkaa. Etusivun ohella myös sivustolla sijaitsevat yrityskohtaiset uutishuoneet saivat uudistetun ilmeen.

Cisionin uutissivuston uusia ominaisuuksia:

• Selkeä ja moderni ulkoasu
  • Tehostettu hakukoneoptimointi
  • Entistä parempi yhteensopivuus erilaisten mobiilipäätelaitteiden kanssa
  • Ennakoivaa tekstinsyöttöä ja monipuolisia filtteröintimahdollisuuksia hyödyntävä hakutoiminto kiinnostavien uutisten hakuun
  • Sähköposti- tai RSS-muotoisen uutiskirjetilauksen monipuoliset räätälöintimahdollisuudet

Sähköposti: jenni.salomaa@cision.com
Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2012 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Nyt toteutetussa uudistuksessa kehitettiin mm. Cisionin uutissivuston hakukoneoptimointia sekä mobiililaiteyhteensopivuutta.
Cisionin uutissivustoa käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa noin 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota.

Sivuston hakukoneoptimointia (SEO) on tehostettu ja se on nyt myös entistä yhteensopivampi erilaisten mobiilipäätelaitteiden kanssa. Tämä on nykyisin erittäin tärkeää, sillä tiedotteita luetaan yhä useammin tableteilla sekä älypuhelimilla.
Tanja Patronen, tuotepäällikkö, Cision Finland Oy
Myös sivuston hakutoimintoja sekä uutiskirjeen tilausominaisuuksia on kehitetty merkittävästi. Haluamme nykyisen uutistulvan keskellä tarjota uutissivustomme käyttäjille parhaat mahdolliset keinot kiinnostavien uutisten löytämiseen sekä oman, räätälöidyn uutiskirjeen tai -syötteen tilaamiseen.
Tanja Patronen, tuotepäällikkö, Cision Finland Oy