CisionPointille CODiE-palkinto jo viidentenä peräkkäisenä vuonna

Cisionin verkkosovellus palkittiin alan parhaana mediaseurantaratkaisuna.

Pilvipohjaisten PR-ohjelmistojen johtavan palveluntarjoajan Cisionin CisionPoint-verkkosovellus on voittanut vuoden 2013 CODiE-palkinnon Best Media and Information Monitoring Solution -kategoriassa. Vuosittaisen kansainvälisen CODIE Awards -ohjelmistokilpailun järjestää Software and Information Industry Association SIIA. Tämänkertainen palkinto on Cisionille jo viides CODiE viimeisen viiden vuoden aikana.

Palkinnon saajan valitsi SIIA:n nimeämä asiantuntijaraati. CisionPointin kanssa Best Media and Information Monitoring Solution -kategorian palkinnosta kilpailivat Critical Mentionin ja LexisNexis Groupin ohjelmistot. Palkinnolla annettiin tunnustusta ohjelmistolle, joka tarjoaa parhaat ominaisuudet erilaisten sisältöjen seurantaan, tallennukseen ja analysointiin koko nykyisen mediakentän laajuudelta.

"Halki mediakentän reaaliajassa tapahtuva tiedonkeruu on nykyään yrityksille täysin korvaamatonta, sillä markkinointiviestinnän strategiat luodaan sen pohjalta", kertoo Peter Granat, Cision North American toimitusjohtaja. "Olemme erityisen iloisia saadessamme tunnustusta juuri tässä kategoriassa, sillä tämä palkinto korostaa kykyämme integroida lukuisten eri kanavien kautta kerätty tieto saumattomasti yhdelle helppokäyttöiselle ohjelmistoalustalle", hän jatkaa.

Cisionin globaali mediaseuranta- ja analyysiratkaisu sisältää yhteensä yli 20 000 uutislähdettä, jopa 470 miljoonaa blogia, sosiaalisia verkostoitumissivustoja, video- ja valokuvasivustoja sekä laajan TV- ja radiokattavuuden.

CisionPointin CODiE Awards -historia:
2013 Best Media and Information Monitoring Solution
2012 Best Online Business Information Service
2011 Best Marketing/PR Solution
2010 Best Social Media Aggregation Service
2009 Best Online News Service

CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää noin 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Marketing Manager, Cision Finland Oy

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

CisionPoint-verkkosovellus valittiin vuoden 2013 parhaaksi mediaseurantaratkaisuksi Best Media and Information Monitoring Solution -kategoriassa.
CisionPoint palkittiin markkinointiviestintäalan kansainvälisellä CODiE-palkinnolla nyt viidentenä peräkkäisenä vuonna.

Halki mediakentän reaaliajassa tapahtuva tiedonkeruu on nykyään yrityksille täysin korvaamatonta, sillä markkinointiviestinnän strategiat luodaan sen pohjalta.
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision North America
Olemme erityisen iloisia saadessamme tunnustusta juuri tässä kategoriassa, sillä tämä palkinto korostaa kykyämme integroida lukuisten eri kanavien kautta kerätty tieto saumattomasti yhdelle helppokäyttöiselle ohjelmistoalustalle.
Peter Granat, toimitusjohtaja, Cision North America