CisionPointista Renault-, Dacia- ja Hyundai-automerkkien viestinnän työkalu

Cisionin kansainvälisesti palkittu CisionPoint-työkalu toimii jatkossa Renaultia, Daciaa ja Hyundaita koskevan viestinnän välineenä.1.1.2013 käynnistyneen yhteistyön myötä Renault- ,Dacia- ja Hyundai-henkilö- ja -tavara-autoja koskevia uutisia voi seurata myös merkkien omista uutishuoneista CisionWire-uutissivustolla. Verkkopohjainen CisionPoint-sovellus mahdollistaa tiedotejakelun ajasta ja paikasta riippumatta tarvittaessa vaikka suoraan kansainvälisiltä automessuilta.

”Viestinnässä on tärkeää saavuttaa oikea kohderyhmä nopeasti ja tarkasti, ja tähän tarkoitukseen Cisionin tarjoamat palvelut soveltuvat erinomaisesti”, kertoo Nordic Automotive Services Oy:n tiedotuspäällikkö Jonna Nevalainen.

Nordic Automotive Services Oy on toiminut Renault- ja Dacia-henkilö- ja -tavara-autojen sekä varaosien maahantuojana Suomessa 1.11.2010 lähtien. Vuonna 2012 Renault henkilö- ja tavara-autoja myytiin maailmanlaajuisesti 2,1 miljoonaa ja Dacia henkilö- ja tavara-autoja 360 000 kpl. Vuonna 1967 perustettu Hyundai Motor Company möi vuonna 2012 yhteensä 4,4 miljoonaa ajoneuvoa. Kasvua edellisvuoteen syntyi 8,6 prosenttia. Hyundai Motor Europe kasvatti vuonna 2012 myyntiään 9,4 prosentilla. Yhteensä Hyundai Motor Europe möi viime vuonna 432 135 autoa ja saavutti 3,5 prosentin markkinaosuuden. Vuonna 2001 perustettu Hyundai Motor Finland on osa Simetron Groupia. Vuonna 2012 Hyundai-malleja rekisteröitiin Suomessa 4390 kappaletta ja merkki kasvatti markkinaosuutensa 4,0 prosenttiin.

Lisätietoja CisionPointista:
CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007. Markkinointiviestintäalan parhaan työkalun CODiE-palkinnolla vuonna 2011 palkittu CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset, julkisen sektorin organisaatiot, järjestöt ja viestintätoimistot.

Puh. 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

1.2.2013 käynnistyneen yhteistyön myötä CisionPointista tuli Renault-, Dacia- ja Hyundai-automerkkien viestinnän työkalu.

Viestinnässä on tärkeää saavuttaa oikea kohderyhmä nopeasti ja tarkasti, ja tähän tarkoitukseen Cisionin tarjoamat palvelut soveltuvat erinomaisesti.
Jonna Nevalainen, tiedotuspäällikkö, Nordic Automotive Services Oy