CisionWiresta suora yhteys maailman nopeimmin kasvavaan yhteisöpalveluun Pinterestiin

Pin It -toiminto mahdollistaa kuvamateriaalin jakamisen suoraan Cisionin uutissivustolta Pinterestiin.

Kansainvälinen viestintäalan ohjelmistojen ja palvelujen tarjoaja Cision laajentaa sosiaalisen median tarjontaansa. CisionWiressa julkaistua kuvamateriaalia nyt voi jakaa suoraan uutissivustolta “Pin It” -painikkeen avulla Pinterestin lähes 11 miljoonan käyttäjän nähtäväksi. Uusi toiminto täydentää erinomaisesti CisionPointin sosiaalisen median tarjontaa, sillä Pinterest on tällä hetkellä maailman nopeimmin kasvava yhteisöpalvelu.

Pinterest kasvoi vuoden 2011 viimeisen kolmanneksen aikana huikeat 400 prosenttia ja saavutti näin 10 miljoonan kuukausittaisen kävijän rajapyykin nopeammin kuin yksikään toinen yhteisöpalvelu sosiaalisen median lyhyen historian aikana. “Pinterest on aivan erityinen sosiaalisen median palvelu, jossa ihmiset voivat jakaa omia kiinnostuksen kohteitaan. Pinterest on erityisen suosittu 18-34-vuotiaiden naisten keskuudessa – peräti  97 prosenttia sivuston Facebook-faneista on naisia. Tämä tilasto tekee Pinterestistä loistavan kanavan esimerkiksi opiskelijoiden, äitien, morsianten, koulutettujen uranaisten ja vastaavanlaisten dynaamisten kohderyhmien tavoittamiseen,” kertoo Peter Granat, Cision North American President and Chief Operating Officer. “Avaamalla mahdollisuuden linkittyä helposti käytetyimpiin sosiaalisen median palveluihin kuten esimerkiksi Facebookiin, Twitteriin, Pinterestiin, LinkedIniin ja  Google+:aan autamme asiakkaitamme viemään viestiään eteenpäin luovalla ja tehokkaalla tavalla, ” Granat jatkaa.

CisionPoint-verkkosovellus on palkittu vuoden 2012 parhaana verkossa toimivana tietokantapalveluna (Best Online Business Information Service) Software and Information Industry Association SIIA:n myöntämällä CODiE-palkinnolla. Vuonna 2011 parhaan PR-verkkosovelluksen CODiE-palkinnon vastaanottanutta CisionPointia käyttää maailmanlaajuisesti noin 30 000 PR-alan ammattilaista yli 20 maassa. CisionPoint-ohjelmisto on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. Suomessa Cision Pointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset, julkisen sektorin organisaatiot, järjestöt sekä viestintä- ja markkinointitoimistot.

Cision Plan and Connect Finland Oy
Marketing and Product Manager

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Yhteisöpalvelu Pinterestillä on noin 11 miljoonaa käyttäjää. Erityisen suosittu Pinterest on 18-34-vuotiaiden naisten keskuudessa.
Suomessa yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota hyödyntää CisionWirea suoraan median edustajille, verkkoon sekä sosiaalisen median kanaviin suunnattuun tiedotejakeluun.
CisionWire.fi-uutissivustolla on kuukausittain n. 50 000 kävijää.

Avaamalla mahdollisuuden linkittyä helposti käytetyimpiin sosiaalisen median palveluihin kuten esimerkiksi Facebookiin, Twitteriin, Pinterestiin, LinkedIniin ja Google+:aan autamme asiakkaitamme viemään viestiään eteenpäin luovalla ja tehokkaalla tavalla.
Peter Granat, President and Chief Operating Officer, Cision North America