Document House valitsi Cisionin mediasuhdekumppanikseen

Suomalainen asiakirjahallinnan digitalisointiin keskittynyt Document House on valinnut Cisionin mediasuhdekumppanikseen. Yhteistyösopimuksen myötä Cision vastaa Document Housen tiedotteiden jakamisesta medialle Suomessa.

“Yritykset miettivät miten he saisivat parannettua tiedon liikkumista yrityksissä ja pääsevät paperinpyörityksistä eroon. Digitalisoimalla prosesseja yhdessä asiakkaiden kanssa pystymme auttamaan tämän tyyppisissä hankkeissa. Valitsimme Cisionin, koska haluamme kehittää omaa viestintä- ja medianäkyvyyttäämme ja he pystyvät tarjoamaan tarpeisiimme sopivan palvelun”, kommentoi Document Housen toimitusjohtaja Tommi Kiukkonen.

Cision on kasvanut maailman suurimmaksi tiedotejakelijaksi viime vuosien yritysostojen myötä. Suomessa yhtiön liikevaihto kasvoi yli kolmanneksen vuoden 2016 aikana. ”Olemme monelle suomalaiselle IT-talolle merkittävä kumppani medianäkyvyyden kehittämisessä ja markkinan kouluttamisessa. Document House vahvistaa asemaamme suomalaisten IT-palvelutalojen keskuudessa”, toteaa Cisionin maajohtaja Arttu Sipilä.

Median yhteyshenkilöt:
Arttu Sipilä
Maajohtaja, Cision Finland Oy
arttu.sipila@cision.com

Tommi Kiukkonen
Toimitusjohtaja, Document House Oy
tommi.kiukkonen@documenthouse.fi

Document House lyhyesti:
Vuonna 1991 perustettu Document House Oy on asiakirjoihin keskittynyt IT-palveluyritys. Meitä on yli 60 ammattilasta ja palvelemme asiakkaitamme valtakunnallisesti. Haluamme auttaa yrityksiä tehostamaan prosesseja, jotta he voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa. Digitalisoimalla asiakirjoihin liittyviä prosesseja se onnistuu. Varmistamme myös, että yrityksen tulostusympäristö on nykyaikainen ja yhteensopiva prosessien digitalisointiin.

Cision on viestintäalan johtava ohjelmistoyritys, jonka ratkaisut palvelevat viestinnän ammattilaisia maailmanlaajuisesti. Cision tarjoaa alan kattavimmat tiedottamisen, sosiaalisen median hallinoinnin sekä analytiikan työkalut viestinnän toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen. Cisionin alla toimivat myös Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) sekä iContact. Chicagossa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Cisionilla on toimipisteet Kanadassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Portugalissa, Ruotsissa, Suomessa ja Kiinassa. Cision Finland Oy vastaa Cisionin palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Tutustu Cisionin kotisivuihin osoitteessa http://www.cision.fi tai seuraa Cisionia Twitterissä @CisionFinland.