LinkedIn-seminaarin asiantuntijapuheenvuorot nyt ladattavissa

Cisionin ja Pohjoisranta Burson-Marstellerin järjestämän LinkedIn-seminaarin puheenvuoroissa käsiteltiin sosiaalisen median hyödyntämistä B2B-sektorilla.

Viestinnän ratkaisujen kansainvälinen edelläkävijä Cision ja aiemmin tänä vuonna Pohjoismaiden parhaana viestintätoimistona palkittu Pohjoisranta Burson-Marsteller järjestivät 22.3.2012 yhteistyössä LinkedInin kanssa seminaarin teemalla B2B Social Media. Seminaarin asiantuntijapuheenvuoroista vastasivat Pohjoisranta Burson-Marstellerin Antti Routto, Cisionin Magnus Thell ja LinkedInin Lars Ingerslev.

Tilaisuuden puheenvuorot käsittelivät mm. B2C- ja B2B-yritysten sosiaalisen median käyttöön liittyviä eroja, LinkedInin hyödyntämistä yrityksen asiantuntijuuden välineenä sekä sosiaalisen median kanavien yksilöllisiä käyttöominaisuuksia. Puheenvuorot ovat nyt ladattavissa oheisten linkkien kautta.

Antti Routto, Pohjoisranta Burson-Marsteller
Social media as tool for thought leadership marketing for B2B companies

Magnus Thell, Cision

Using Linkedin for PR and networking purposes

Lars Ingerslev, LinkedIn
LinkedIn as a vehicle for Branding, Communicating and leveraging your Network

Marketing and Product Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Puh. 050 4355 635

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision ja Pohjoisranta Burson-Marsteller toteuttivat yhteistyössä LinkedInin kanssa sosiaalisen median aamiaisseminaarin hotelli Kämpin Peilisalissa torstaina 22.3.2012.
Viestintäpalvelujen asiantuntija Cision Plan and Connect Finland Oy on osa kansainvälistä Cision Groupia.