Nordea valitsi Cisionin PR- ja IR-viestintänsä toteuttajaksi

Pohjoismaiden suurin pankki Nordea valitsi Cisionin viestintäpalvelut sekä lehdistö- että pörssitiedotuksensa toteutukseen.

Viestintäpalvelujen asiantuntija Cision on ylpeä voidessaan ilmoittaa, että Nordea käyttää Cisionin palveluja pörssitiedotuksen ohella sekä lehdistölle että omille sidosryhmilleen suunnattuun tiedotejakeluun.

– Olemme luonnollisesti erittäin iloisia nyt julkistetusta yhteistyöstä. On suuri kunnia, että Nordean kaltainen merkittävä yritys on valinnut meidät kumppanikseen, kertoo Magnus Thell, Cision Nordicin toimitusjohtaja.  – Tämä on mielestämme selvä merkki palvelujemme nauttimasta arvostuksesta sekä siitä, että tarjoamme kärkiosaamista myös IR-viestinnän saralla. On suuri luottamuksen osoitus saada toimia yhteistyössä Pohjoismaiden suurimman pankin kanssa. Odotamme nyt käynnistyneen yhteistyön johtavan menestyksekkääseen ja pitkäkestoiseen kumppanuuteen, Thell toteaa.

Nordealla on yhteensä jopa 11 miljoonaa asiakasta ja sen verkostoon kuuluu noin 1400 konttoria. Markkina-arvoltaan Nordea kuuluu Euroopan kymmenen suurimman täyden palvelun pankin joukkoon. Nordea noteerataan NASDAQ OMX:n pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa.

Anu Parviainen
Country Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Sähköposti: anu.parviainen@cision.com
Puhelin: 040 590 0580

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

CisionPoint-ohjelmisto tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. CisionPoint-ohjelmisto on saatavilla yhhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa.
Viestintäpalvelujen asiantuntija Cision Plan and Connect Finland Oy on osa kansainvälistä Cision Groupia.

On suuri luottamuksen osoitus saada toimia yhteistyössä Pohjoismaiden suurimman pankin kanssa. Odotamme nyt käynnistyneen yhteistyön johtavan menestyksekkääseen ja pitkäkestoiseen kumppanuuteen.
Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic
Tämä yhteistyö on mielestämme selvä merkki palvelujemme nauttimasta arvostuksesta sekä siitä, että tarjoamme kärkiosaamista myös IR-viestinnän saralla.
Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic