Syksyllä uudistuneen CisionWiren kävijämäärä kasvussa

Uutis- ja tiedotejakelusivusto CisionWire on viime lokakuussa toteutetun uudistuksen jälkeen kasvattanut tasaisesti kävijäliikennettään. Viestinnän ammattilaisia, median edustajia ja kuluttajia palvelevalla uutissivustolla vieraili helmikuussa 2012 yli 50 000 yksittäistä kävijää.

Medianäkyvyyden ja viestintäpalvelujen asiantuntija Cision uudisti CisionWire-uutissivustoaan lokakuussa 2011. Kansainvälinen uudistus toteutettiin Suomen ohella mm. Ruotsissa, Iso-Britanniassa ja USA:ssa. Uudistuksessa CisionWiren ulkoasua päivitettiin ja sivustolle lisättiin runsaasti uusia toiminnallisuuksia, jotka mahdollistavat samanaikaisesti sekä sosiaalisen median että verkkonäkyvyyden kasvattamisen ja perinteisen median kattavan uutisoinnin.

Syksyn uudistusten jäljiltä CisionWire.fi-sivuston kävijämäärä on ollut tasaisessa kasvussa. Helmikuussa 2012 uutissivustolla vieraili kaikkiaan 50 732 yksittäistä kävijää, joten kävijämäärä kasvoi kuukauden takaisesta yli 3 000 kävijällä. Vierailijat suorittivat sivustolla yhteensä lähes 89 000 sivukatselua, mikä on lähes 8 000 katselua enemmän kuin tammikuussa 2012. Kaikkiaan kansainvälisen CisionWire-uutissivuston eri kieliversioilla on Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa yli 300 000 kuukausittaista kävijää.

– CisionWire tarjoaa asiakkaidemme tiedotejakeluun merkittävän lisäulottuvuuden. Hakukoneoptimoitu verkkonäkyvyys kasvattaa tiedotteen digitaalista jalanjälkeä, ja uutishuoneen kautta tiedote leviää kätevästi myös sosiaalisen median eri kanaviin, kertoo Cision Plan and Connect Finlandin Country Manager Anu Parviainen. – Asiakkaamme voivat muokata omasta uutishuoneestaan todellisen tietopankin, josta niin median edustajat kuin yrityksen tuotteista tai palveluista kiinnostuneet kuluttajatkin löytävät aiheeseen liittyviä tietoja, linkkejä ja kuvamateriaalia.

Tietoa CisionWiresta

CisionWire on hakukoneoptimoitu uutis- ja tiedotejakelusivusto, jota käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa tällä hetkellä yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota. CisionWiren kautta tiedotteita voi julkaista uutissivuston lisäksi myös sosiaalisen median kanavissa kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä. Helmikuussa 2012 CisionWiresta avautui suora yhteys maailman nopeimmin kasvavaan yhteisöpalveluun Pinterestiin.

Kaikki Cisionin Plan & Connect -palvelujen käyttäjät saavat sivustolle oman uutishuoneen tiedotteiden julkaisua ja tallennusta varten. Uutishuoneeseen on mahdollista tallentaa myös tiedotteiden yhteydessä julkaistua kuva- ja videomateriaalia. CisionWiren käyttäjät voivat itse päivittää uutishuoneeseensa ulkoista sisältöä ja lisätä mm. blogeja, Twitter-syötteitä ja linkkejä oman CisionPoint-tilinsä kautta. CisionWire-sivustolla voi myös rekisteröityä maksuttoman toimialakohtaisen uutiskirjeen tilaajaksi ja vastaanottaa valitun aihealueen tuoreimmat uutiset joko sähköpostitse tai RSS-syötteenä.

Marketing and Product Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Sähköposti: jenni.salomaa@cision.com
Puh. 050 4355 635

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 1,0 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

CisionWire.fi-uutissivustolla vieraili helmikuussa 2012 yli 50 000 yksittäistä kävijää. Kävijämäärä on ollut tasaisessa nousussa viime syksynä sivustolla toteutetun uudistuksen jälkeen.
Suomessa yli 200 yritystä, yhteisöä ja julkisen sektorin organisaatiota hyödyntää CisionWirea suoraan median edustajille, verkkoon ja sosiaalisen median kanaviin suunnattuun tiedotejakeluun.

CisionWire tarjoaa asiakkaidemme tiedotejakeluun merkittävän lisäulottuvuuden. Hakukoneoptimoitu verkkonäkyvyys kasvattaa tiedotteen digitaalista jalanjälkeä, ja uutishuoneen kautta tiedote leviää kätevästi myös sosiaalisen median eri kanaviin.
Anu Parviainen, Country Manager, Cision Plan and Connect Finland
Anu Parviainen, Country Manager, Cision Plan and Connect Finland