Uuden sukupolven CisionWire on täällä

Medianäkyvyyden ja viestintäpalvelujen asiantuntija Cision lanseerasi 28.10.2011 uudistuneen CisionWire-uutissivuston. Uudistuksen myötä sivusto tarjoaa käyttäjilleen päivitetyn ilmeen ohella runsaasti uusia toiminnallisuuksia, jotka mahdollistavat samanaikaisesti sekä verkkonäkyvyyden ja sosiaalisen median levinneisyyden kasvattamisen että perinteisen median kattavan uutisoinnin.

- Uudistunutta CisionWirea käyttävät asiakkaamme voivat räätälöidä oman Press Roominsa yksilöllisesti omien tarpeidensa mukaan. Entistä elävämmän uutis- ja multimediasisällön myötä sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen tehostuu, kertoo Magnus Thell, Cision Nordicin toimitusjohtaja. Uusi käyttäjäystävällinen ulkoasu tekee sivuston hyödyntämisestä eri kohderyhmien tavoittamiseen nopeaa ja vaivatonta, sillä median edustajien, päättäjien ja kuluttajien on nyt entistä helpompaa löytää kiinnostavaa tietoa sekä ladata haluamiaan kuvia ja videoita.

Hakukoneoptimoitua CisionWire-uutissivustoa käyttää Suomessa tiedotejulkaisuunsa tällä hetkellä yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota. Sivuston kävijämäärä on tänä vuonna ollut tasaisessa kasvussa ja suomenkielisellä sivustolla vierailee kuukausittain parhaimmillaan n. 50 000 kävijää. Globaalisti sivuston eri versioilla on yli 300 000 kävijää kuukaudessa. Uusi CisionWire-sivusto lanseerattiin Suomen ohella mm. Ruotsissa, Iso-Britanniassa ja USA:ssa.

- CisionWiren uudistaminen on hyvin tärkeä osa kokonaispalvelujemme jatkuvaa kehitystä, Magnus Thell toteaa. - Voidaksemme jatkuvasti tarjota asiakkaidemme käyttöön viestintäalan johtavat työkalut, meidän tulee olla ajan tasalla alan viimeisimmistä tarpeista ja vaatimuksista. Mielestäni olemme uuden CisionWiren osalta onnistuneet tässä.

CisionWiren uudet ominaisuudet:

• CisionWiren käyttäjät voivat itse päivittää Press Roomiinsa ulkoista sisältöä ja lisätä mm. blogeja, Twitter-syötteitä ja linkkejä oman CisionPoint-tilinsä kautta
  • Julkaistuista tiedotteista on mahdollista nostaa valikoituja, yrityksen viestiä tukevia lainauksia Press Roomin etusivulle – näin median edustajat löytävät ydinviestit sivustolta helposti ja nopeasti
  • Lehdistötiedotteen yhteydessä on mahdollista julkaista Pikafakta-osio
  • Uusi ulkoasu on entistä käyttäjäystävällisempi ja painottuu erityisesti kuva- sekä videomateriaaliin
  • Uutisia ja blogisisältöä on mahdollista julkaista RSS-syötteenä
  • Sosiaalisen median kanavien, kuten Twitterin, LinkedInin, YouTuben ja Facebookin statuspäivityksiä on mahdollista räätälöidä

Marketing and Product Manager
Cision Plan and Connect Finland Oy
Puh. 050 4355 635

Cision Plan and Connect Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2010 1,1 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Viestintäpalvelujen edelläkävijä Cision lanseerasi uudistuneen CisionWire-uutissivuston 28.10.2011.
Suomessa yli 200 yritystä, yhteisöä ja organisaatiota hyödyntää CisionWirea suoraan median edustajille, verkkoon sekä sosiaalisen median kanaviin suunnattuun tiedotejakeluun.
CisionWire.fi-uutissivustolla on kuukausittain n. 50 000 kävijää.

Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic
Entistä elävämmän uutis- ja multimediasisällön myötä sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen tehostuu.
Magnus Thell, toimitusjohtaja Cision Nordic