Varaosat kaikissa Clas Ohlson -myymälöissä

Nyt Clas Ohlsonin asiakkaat saavat nopeasti käyttöönsä yrityksen suosituimmat varaosat - marraskuun 2023 puolivälistä alkaen varaosat ovat saatavilla kaikissa myymälöissä.

”Verkkokaupassamme on laaja valikoima kodin toimintoihin liittyviä varaosia, ja parantaaksemme saatavuutta entisestään myymme nyt suosituimpia tuotteita myös kaikissa myymälöissämme", kertoo Henrik Alfredsson, Product Quality & Spare Parts Manager Clas Ohlsonilla.

"Kun asiakas tarvitsee varaosan, tarve on usein välitön. Kun tarjoamme varaosia myös laajan myymäläverkostomme kautta, asiakkaamme voivat saada ne käsiinsä heti, kun tarvetta ilmenee. Siksi olemme myös varmistaneet, että myymälässä saatavilla olevat varaosat eivät ole vain suosituimpia, vaan myös sellaisia, joita saatetaan tarvita välittömästi, kuten muuntajia ja varapannuja kahvinkeittimiin", Henrik Alfredsson sanoo.

Aiemmin varaosia oli saatavilla joissakin Clas Ohlsonin myymälöissä, mutta lisääntyneen kysynnän vuoksi niitä on nyt saatavilla kaikissa Suomen, Ruotsin ja Norjan myymälöissä.

"Olemme huomanneet, että ihmiset haluavat ja joutuvat pitämään huolta omistamistaan tavaroista entistä enemmän. Olemme esimerkiksi kaksinkertaistaneet varaosien myynnin kolmessa vuodessa. Varaosat ja korjaukset ovat DNA:ssamme, se on asia, jonka parissa olemme aina työskennelleet. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on tarjota tuotteita, jotka voivat auttaa ihmisiä elämään kestävämmin ja taloudellisemmin", Henrik Alfredsson sanoo.

Myymälöissä saatavilla olevien varaosien valikoima vaihtelee myymälöittäin ja vuodenaikojen mukaan. Koko valikoima on saatavilla osoitteessa Clasohlson.fi.

Lisätietoja:
Kaisa Sipponen, median yhteydenotot, +358 50 491 31 17, kaisa.sipponen@clasohlson.fi

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita kolmessa maassa, noin 4 900 työntekijää ja noin 9 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä laittamaan kotiaan tarjoamalla käteviä ja kestäviä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on koko Suomen kattava myymäläverkosto ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka olemme omistautuneita tekemään kodin laittamisesta yksinkertaisempaa jokaiselle, vastuullisesti, osoitteesta yritys.clasohlson.fi.