Reservedeler i alle Clas Ohlson-butikker

Nå kan Clas Ohlsons kunder få rask tilgang til kjedens mest populære reservedeler: fra midten av november 2023 vil reservedelene være tilgjengelige i alle butikker.

- Vi har et bredt utvalg av reservedeler i vår nettbutikk. For å øke tilgjengeligheten ytterligere selger vi nå de mest populære produktene i alle våre butikker, sier Henrik Alfredsson, Product Quality & Spare Parts Manager hos Clas Ohlson.

- En kunde trenger ofte en reservedel raskt. Ved å tilby reservedeler også gjennom vårt brede butikknettverk kan kundene våre få reservedelene så snart behovet oppstår. Derfor har vi også sørget for at de reservedelene som er tilgjengelige i butikken ikke bare er de mest populære, men vi har også valgt reservedeler som kan være nødvendig å få litt raskere som for eksempel strømadaptere og ekstra kolber til kaffetraktere, sier Henrik Alfredsson.

- I fjor startet vi å selge reservedeler i noen av Clas Ohlson-butikkene, men takket være økende etterspørsel vil de nå bli tilgjengelige i alle butikker i Norge, Sverige og Finland, sier Henrik Alfredsson.

- Vi merker på mange måter at folk ønsker og trenger å ta vare på det de eier i enda større grad enn tidligere. Vi har for eksempel doblet salget av reservedeler på tre år. Reservedeler og reparasjoner ligger i vårt DNA, det er noe vi alltid har jobbet med. Vi er stolte over å ha et tilbud som kan hjelpe folk til å leve mer bærekraftig og økonomisk, sier Henrik Alfredsson.

Utvalget av reservedeler i butikk vil variere etter butikk og sesong. Hele sortimentet er tilgjengelig på Clasohlson.no.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Anders Wahl, pressekontakt, +46 72 143 00 89, anders.wahl@clasohlson.se

Clas Ohlson ble grunnlagt i 1918 som et postordrefirma i Insjön i Dalarna. I dag er vi et detaljhandelsselskap med kunder i tre markeder, cirka 4 900 ansatte og en omsetning på rundt 9 milliarder svenske kroner. Clas Ohlsons B-aksje er børsnotert på Nasdaq Stockholm. Mye har skjedd siden 1918, men en ting har vært det samme gjennom alle år: at vi vil hjelpe mennesker med å fikse sine hjem med praktiske og bærekraftige løsninger til attraktive priser. Les mer om oss og hvordan vi gjør hjemmefiksingen tilgjengelig, bærekraftig og morsomt for alle på about.clasohlson.com.