Componentan taloudelliset tiedotteet ja yhtiökokous vuonna 2015

Componenta Oyj julkaisee taloudelliset tiedotteet vuonna 2015 seuraavasti:

Vuoden 2014 tilinpäätöstiedote                     tiistaina 10.2.2015
Osavuosikatsaus tammi - maaliskuu 2015    maanantaina 27.4.2015
Osavuosikatsaus tammi - kesäkuu 2015       keskiviikkona 15.7.2015
Osavuosikatsaus tammi - syyskuu 2015       maanantaina 26.10.2015

Vuoden 2014 vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen julkaistaan verkkokertomuksena viimeistään keskiviikkona 18.2.2015.

Componenta Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 11.3.2015 klo 10.00. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Saadakseen asiansa Componentan varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi, osakkeenomistajan on ilmoitettava siitä Componentan hallitukselle viimeistään 13.1.2015. Pyyntö perusteluineen tai päätösehdotuksineen on lähetettävä kirjallisesti osoitteella Componenta Oyj, Hallitus, Panuntie 4, 00610 Helsinki tai sähköpostitse ir.componenta@componenta.com.

Helsinki 5. joulukuuta 2014

puh. 010 403 2723

Pirjo Aarniovuori
viestintäpäällikkö, IR ja ulkoinen viestintä
puh. 010 403 2701

Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Turkissa, Hollannissa ja Ruotsissa. Componentan liikevaihto vuonna 2013 oli 511 miljoonaa euroa ja sen osake listataan Nasdaq Helsingissä. Yhtiö työllistää noin 4 400 henkilöä. Componenta toimittaa valettuja ja koneistettuja komponentteja sekä niistä koostuvia vaativia kokonaisratkaisuja asiakkailleen, jotka ovat globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia.