Älä anna lumen ja jään yllättää kiinteistössä

Yllättikö lumi, jäätyivätkö kiinteistön rännit? Parina edellisvuonna Suomessa on paikka paikoin nautittu runsaslumisesta talvesta. Erityisesti suuremmissa kaupungeissa tämä aiheuttaa haasteita kiinteistön omistajille, hallinnoijille ja isännöitsijöille.

On tärkeää valita talvipalveluita tuottavaksi yhteistyökumppaniksi osaava yritys, jotta keväällä, lumen ja jään sulamisen jälkeen, ei paljastu ikäviä yllätyksiä.

Delete tarjoaa kiinteistöille kaikki talvipalvelut, kuten lumenpudotukset, rännien ja syöksytorvien sulatukset vesihöyryllä, sadevesikaivojen sulatukset ja lumenajon.

Deleten toiminnan keskiössä on työturvallisuus, ja henkilöstöllä on rautainen ammattitaito. Delete käyttää lumenpudotuksessa aina asianmukaisia työvälineitä ja -menetelmiä, jotta kiinteistön rakenteet eivät kärsi työstä. Deleten kanssa voit sopia talvipalveluista koko kauden ajaksi paikkakuntakohtaisesti.

Katso paikkakuntakohtaiset yhteystietomme täältä tai ota yhteyttä valtakunnalliseen
24 h -päivystysnumeroomme 010 656 1000!