Bio- ja kiertotalouden matchmaking-tapahtuma From Waste To Valuables 23.-24.11.2017 Tampereella

Marraskuun lopulla tehdään tähteistä tähtiä, kun bio- ja kiertotalouden matchmaking-tapahtuma From Waste To Valuables järjestetään Tampereella Sokos Hotel Tornissa. Delete on yksi tapahtuman yrityspuheenvuoroista yhdessä Valtran ja Soilfoodin kanssa. Avauspuheenvuorossamme kerromme rakentamisen kiertotalouden teemaa liittyen, miten kierrätetään kokonaisia rakennuksia.

Mielenkiintoisten yrityspuheenvuorojen lisäksi From Waste To Valuables -tapahtumassa on luvassa uusinta tutkimustietoa bio- ja kiertotalouden alalta sekä mahdollisuus luoda uusia kontakteja ja kehittää uutta yhteistyötä. Iltatilaisuudessa kuullaan muun muassa "Demola meets nature" -projektien pitchauksia.

Matchmaking -tapahtumassa on kolme teemaa, joista järjestetään omat työpajat. Teemoja ovat rakentamisen kiertotalous ja puurakentaminen, kiertotalouden liiketoimintamallit ja digitalisaatio sekä ravinteiden kierrätys.

Perjantaina 24.11.2017 järjestetään kaikille avoimia tutustumisretkiä/-ekskursioita. Kohteita ovat Näsijärven rantaan nouseva uusi älykäs ja kestävä kaupunginosa Hiedanranta, Nokialla sijaitseva bio- ja kiertotalousyrityspuisto ECO3 sekä Hervannassa sijaitsevat TTY:n ja VTT:n laboratoriot.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Pirkanmaan liitto, Suomen Itämeri-instituutti, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT, Ravinteiden kierrätyksen kärkihanke, Luke ja Business Tampere sekä BSR Stars S3, CloseLoops ja Tulevaisuuden kiertotalouskeskukset -hankkeet, jotka toivovat tapahtuman osallistujiksi kierrätyksen ja kiertotalouden alueelta kattavaa joukkoa yritysten, tutkimuksen ja julkisen sektorin edustajia.

Tilaisuuden ohjelmaan voit tutustua tästä: http://www.baltic.org/wp-content/uploads/2016/04/Matchmaking-agenda.pdf

Tanja Vepsäläinen

viestintäpäällikkö

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 50 590 3916

tanja.vepsalainen@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 870 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.