Delete Group Oyj julkistaa vuonna 2024 erääntyvän joukkovelkakirjalainan osittaisen lunastuksen

Delete Group Oyj, Pörssitiedote 30.4.2021 kello 15.45

Kuten Delete Group Oyj ("Delete") 15.1.2021 tiedotti, sen vuonna 2024 erääntyvän joukkovelkakirjalainan (ISIN FI4000252119) ("Joukkovelkakirjalaina") haltijat ("Haltijat") hyväksyivät tietyt muutokset Joukkovelkakirjalainan ehtoihin. Muutettujen ehtojen mukaisesti Delete sitoutui, muun muassa, tekemään 10 miljoonan euron lunastuksen, joka rahoitetaan konsernin myyntisaatavien myynnistä ilman takautumisoikeutta ("Factoring-järjestely") saatavilla varoilla. Lunastus tehtäisiin kahdessa 5 miljoonan euron erässä siten, että ensimmäinen maksu suoritettaisiin, kun Factoring-järjestelyn alla myydyt saatavat ylittävät 5 miljoonaa euroa tai viimeistään 30.4.2021 ja toinen maksu suoritettaisiin, kun myydyt saatavat ylittävät 10 miljoonaa euroa tai viimeistään 31.5.2021. Ensimmäinen Factoring-järjestelystä saaduilla varoilla rahoitettu 5 miljoonan euron maksu suoritettiin 12.2.2021.

Delete julkistaa tänään, että Factoring-järjestelyn alla myydyt saatavat ovat ylittäneet 10 miljoonaa euroa. Päivämäärä, jonka haltijamerkintöjen perusteella Haltijoille tehtävät maksut suoritetaan, on 13.5.2021, ja Haltijoille maksettavat maksut tehdään 14.5.2021.

Lisätietoja:

Ville Mannola, CFO

puh: +358 400 357 767

email: ville.mannola@delete.fi

DELETE GROUP LYHYESTI

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista ympäristöpalvelujen tarjoajista. Yrityskaupan jälkeen konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kahdella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa ja Kierrätyspalveluissa.

Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on Yrityskaupan jälkeen noin 700 ammattilaista yli 35 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.