Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu

DELETE GROUP OYJ, Pörssitiedote 21.2.2019, klo 14:00 EET

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

DELETE GROUP OYJ:N TILINPÄÄTÖS VUODELTA 2018 ON JULKAISTU

Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi. Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus ovat tämän tiedotteen liitteenä. Yhtiö julkaisee vuoden 2018 vuosikertomuksen, vastuullisuusraportin sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä viikolla 11 yhtiön verkkosivuilla www.deletegroup.fi.

LISÄTIEDOT:

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puh. +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja, joka tarjoaa liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toiminta jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen yli 35 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla.

Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin 1 000 ammattilaista yli 35 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.