Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2019 on julkaistu

DELETE GROUP OYJ, Pörssitiedote 25.2.2019, klo 14:01 EET

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

DELETE GROUP OYJ

Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2019 on julkaistu

Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2019 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi. Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus ovat tämän tiedotteen liitteenä. Yhtiö julkaisee vuoden 2019 vuosikertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä viikolla 12 yhtiön verkkosivuilla www.deletegroup.fi.

LISÄTIEDOT:

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puh. +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete Group on Pohjoismaiden johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Konserni tarjoaa palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toiminta jakautuu kolmeen liiketoimintaan: Teollisuuspalvelut, Purkupalvelut (Myytävänä olevat toiminnot) ja Kierrätyspalvelut. Delete Group syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete Group on ostanut vuoden 2011 jälkeen yli 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla.

Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin tuhat ammattilaista yli 34 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.