Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2021 on julkaistu

Delete Group Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2021 on julkaistu

Delete Group Oyj        Pörssitiedote               25.3.2022 klo 12.00

Delete Group Oyj:n tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus, vuosikertomus ja sen osana vastuullisuusraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2021 on julkaistu tänään suomen ja englannin kielellä.

Delete julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab on varmentanut XHTML-tiedoston ja sen sisältämät XBRL-merkinnät.

Raportit ovat tämän tiedotteen liitteinä, ja ne ovat myös saatavana osoitteessa  https://deletegroup.fi/sijoittajat/tiedotteet-ja-julkaisut/.

LISÄTIEDOT

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puh. +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete Group on yksi Pohjoismaiden johtavista ympäristöpalvelujen tarjoajista, erikoisosaaja, joka tekee työtä toimivamman ja puhtaamman yhteiskunnan puolesta. Tarjoamme asiakkaillemme teollisuudessa, rakennus- ja kiinteistöalalla sekä julkisella sektorilla niiden toiminnan kannalta kriittisiä puhdistus- ja kierrätyspalveluita. Ylläpidämme huoltovarmuutta auttamalla teollisuutta optimoimaan tuotantoaan sekä kaupunkeja ja kuntia pitämään infrastruktuurin kunnossa ja asuinympäristön viihtyisänä. Vastaanotamme, kierrätämme ja käsittelemme jätettä turvallisesti, luotettavasti ja vastuullisesti.

Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 131 miljoonaa euroa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Konserni työllistää noin 650 ammattilaista yli 33 toimipisteessä Suomessa ja Ruotsissa.