Delete Group Oyj on korottanut revolverilainansa luottolimiittiä 20 miljoonasta 25 miljoonaan euroon

DELETE GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 9.5.2018 klo 15:00 EET

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Delete Group Oyj on korottanut Nordea Bank AB:n Suomen sivuliikkeen kanssa aikaisemmin sopimansa 20 miljoonan euron luottolimiitin 25 miljoonaan euroon. Luottolimiitistä sovittiin osana Delete Group Oyj:n rahoitusjärjestelyä samanaikaisesi yhtiön 19.4.2017 liikkeeseenlaskeman 85 miljoonan euron joukkovelkakirjalainan kanssa. Fasiliteettiin sisältyy velkaantuneisuutta koskeva kovenanttiehto.

Luottolimiittiä on tarkoitus käyttää yhtiön ja sen tytäryhtiöiden käyttöpääomatarpeisiin ja muihin yleisiin rahoitustarpeisiin.

DELETE GROUP OYJ

Lisätietoja:

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti:
ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi/

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

DELETE GROUP OYJ

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Delete on yksi johtavista Suomessa ja Ruotsissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa ja Kierrätyspalveluissa.