Delete Groupin tilinpäätös vuodelta 2022 on julkaistu

Delete Group Oyj, Pörssitiedote 23.3.2023 klo 10.00

Delete Group Oyj:n tilinpäätös, vuosikertomus ja sen osana vastuullisuusraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2022 on julkaistu tänään suomen ja englannin kielillä.

Delete julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab on varmentanut XHTML-tiedoston ja sen sisältämät XBRL-merkinnät.

Raportit ovat tämän tiedotteen liitteinä, ja ne ovat myös saatavana osoitteessa  https://deletegroup.fi/sijoittajat/tiedotteet-ja-julkaisut/.

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puh. +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete Group on Pohjoismaiden johtava ympäristöpalvelujen tarjoaja. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat puhdistuspalveluiden erityisosaamista ja erikoislaitteita. Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla, ja sen palveluksessa on noin 600 ammattilaista 27 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.